gewoon een schrijffoutje ik kijk gelukkig wel naar de linker rem . de auto is niet op de testbank geweest maar is gewoon mee gereden. Net nog een stukje geremt en hij trekt alleen naar rechts als je stevig remt, abs werkt gewoon, wel heb ik het idee als je echt hard remt de auto dan veel minder trekt Misschien even op een test bank zetten?Als ie naar rechts trekt, zou je verwachten dat je linkervoorrem slechter is. Je zit nu toch niet echt naar je rechtervoorrem te kijken he?
Ze hebben je auto vast op de testbank gehad, wat waren precies de op- en aanmerkingen die je gehad hebt?
Met een testbank krijg je in ieder geval een indicatie welke wielen minder mee remmen. Heb je de cylinders al eens allemaal (links en rechts voor) terug gedrukt en gekeken of ze allemaal ongeveer gelijk weer naar buiten komen? Als ze allemaal even goed gangbaar zijn, zou dat wel het geval moeten zijn. Een eventuele verstopping of verkleving los je vaak ook op door het terugdrukken. Als terugdrukken helpt, zou ik ook de vloeistof doorspoelen met verse DOT4.gewoon een schrijffoutje ik kijk gelukkig wel naar de linker rem . de auto is niet op de testbank geweest maar is gewoon mee gereden. Net nog een stukje geremt en hij trekt alleen naar rechts als je stevig remt, abs werkt gewoon, wel heb ik het idee als je echt hard remt de auto dan veel minder trekt Misschien even op een test bank zetten?Als ie naar rechts trekt, zou je verwachten dat je linkervoorrem slechter is. Je zit nu toch niet echt naar je rechtervoorrem te kijken he?
Ze hebben je auto vast op de testbank gehad, wat waren precies de op- en aanmerkingen die je gehad hebt?