Als iemand van jullie eentje herkent , dan zouden wij het uiteraard Super vinden .
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Of goud klavertje natuurlijk... dan zouden wij het uiteraard Super vinden .
Jammer en inderdaad niet netjes .In Belgie stond een 90 v6 te koop met een 3-liter uit een 164:
According to our documentation files, the chassis number ZAR 162A0000004236 originally corresponds to an Alfa 90 6C 2.5 Jetr., manufactured on the 21st March 1985, sent on the 15th May 1985 and sold on the 10th March 1987 in Belgium.
De auto had iets van 180.000 gelopen, de motor 80.000. Carosserie hard door tectiel, interieur best oud en vies. Kleine voorschade links voor gehad. Bruin-rood metallic.
Had ik al gezien en gekocht, maar was opeens verkocht en opgehaald voor ik een datum kon afspreken. Niet chic. Wel een goede auto, leek me.
Merciekes .http://www.alfa90register.info/page/29+-+TT+-+PR
das de mijne KAS, chassisnummer staat erbij in het oude alfa90register, nummer 41
nog steeds niet gesloopt trouwens, maar terug in dagelijkse dienst
mag ik je vragen waar je deze foto's hebt gevonden? ik kan me niet herinneren dat ik ze ooit online heb gezet![]()
deze foto's zijn ca 2,5 jaar oud en thuis voor de deur gemaakt, na een poetsbeurtje
Ik heb ze bij je thuis uit de kast gehaalt.mag ik je vragen waar je deze foto's hebt gevonden? ik kan me niet herinneren dat ik ze ooit online heb gezet![]()
deze foto's zijn ca 2,5 jaar oud en thuis voor de deur gemaakt, na een poetsbeurtje