De hersteller is een goeie bekende van de dealer waar ik werk. En wat betreft de expert heb ik op mijn andere werk bij de verzekering genoeg tips gehad. Een contraexpertise (indien noodzakelijk) zal dan ook niet te moeilijk zijn. Tevens was de berger die de auto kwam halen ook een autoliefhebber (met de mooie verhalen over de alfetta van vroeger) en die heeft mij ook wat tips gegeven.
Zelf heb ik trouwens niet meer de intentie om in deze 75 weer te gaan rijden. Het voelt gewoon simpelweg niet goed en dan moet je het ook gewoon niet doen. Waarschijnlijk ga ik kijken of ik het wrak kan houden en dan de velgen, de muziek, de gril en de uitlaat eraf trekken. Ik weet het allemaal nog niet. En wat er voor terug komt? De ene zeg dat ik blij moet zijn met 500 eu, de ander zegt dat als ik alles goed bij elkaar babbel op zijn best 2200 eu ervoor kan krijgen. We zien het wel. Ik heb hiervoor in een 33 1.4 en een 164 gereden en daarnaast nog in vele andere modellen en ik vind alles zijn charme hebben. Ik wil gewoon weer een Alfa onder mijn r**t, of het nu een dikke 164 of 155 is of een 33, ik vind alles mooi speelgoed.