In Groningen nog maar 1 in plaats van 3.
In Friesland daarentegen zitten 2 dealers op 6 km afstand van elkaar. (Overigens SUPER dealer die Rinsma. )
En nu maar afwachten hoe het met de "fabrieks"garantie zit...die is namelijk afgekocht via de importuer. Je hebt dus kans dat je met garantieclaims bij de failliette boedel van de firma K. moet aankloppen. Net als alle Alfa's die nu via BVA worden verkocht.Tis wat als je een Alfa koopt waar nog fabrieksgarantie op zit..
De GT komt bij Kroymans Zaltbommel vandaan....die ging dicht....onderhoud naar Wouters in Tilburg....en nu?? Weer een andere garage zoeken..
Dit soort verhalen kom ik vaker tegen, maar ik zou ze weleens met feiten gestaafd willen zien. Volgens mij een hoog broodje-aap gehalte.En nu maar afwachten hoe het met de "fabrieks"garantie zit...die is namelijk afgekocht via de importuer. Je hebt dus kans dat je met garantieclaims bij de failliette boedel van de firma K. moet aankloppen. Net als alle Alfa's die nu via BVA worden verkocht.
Zo heet zal de soep niet gegeten worden waarschijnlijk, maar formeel zit het wel zo in elkaar.
Niet "kan"...De garantie wordt voor een bepaald bedrag per auto afgekocht door de fabriek bij de importeur. Kroymans heeft dus een zak geld geïnd voor garantie op deze auto's, maar die centen zijn waarschijnlijk al lang verdampt. Een garantie claim op een failliete boedel heeft erg weinig kans van slagen.K heb ook gehoord dat Fiat Nederland geen fabrieksgarantie wil of mag geven op alle Alfa Romeo's die zijn gekocht op BVA ......
Blijkbaar ben jij er ook achter gekomen dat een vestiging van Vireo om de hoek absoluut niet betekent dat je er goed van af komt.Ik kom er goed vanaf hier een Bussum, een dealer (Vireo) om de hoek.