Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

do jul 30, 2009 23:42

Je kan er altijd nog voor kiezen om (als ie echt zo goed is) bijvoorbeeld enkel boven de strip alles te spuiten bijvoorbeeld. Dan kan je dus voor weinig geld een écht knappe kar hebben, lijkt me. Komt bij, dat, dat niet meteen hoeft hè. :wink:
Iemand idee wat dat geintje zou gaan kosten?
*luistert geintereseerd mee*
Groepskorting? :roll:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
veur t.s.
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 07, 2006 22:10
Locatie: Paramaribo en Assendelft

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

vr jul 31, 2009 08:46

http://link.marktplaats.nl/267523246

hier staat nog een leuke voor weinig en bij jou in de buurt (althans niet te ver)
Die auto is besproken op een ander forum. Is motorisch echt in super staat. (hoegnaamd geen olieverbruik) Ik zeg kopen dat ding!
Ja hij ziet er wel mooi uit maarr ... rood... en de 164 die ik hiervoor had was ook zo'n kleur rood en binnen een paar maanden werd ie steeds rozer en liet er steeds meer blanke lak los.... maar voor het afaforum prijs misschien wel een goed idee om over na te denken en over te laten spuiten... (ruimte voor advies hieronder ;-))
mijn 75 was ook rood toen ik hem kocht 5 jaar geleden en hij is nog steeds rood alleen is er wat blanke lak los (klein stukje) op de motorkap een paar kleine plekjes op het dak en de achterklep maar dat gaat verholpen worden als ik klaar ben met de techniek (ik ben op dit moment de motor aan het reviseren)
mijn 88'er 33 QV was ook rood toen ik hem kocht maar die was wel heel snel roze geworden.

en een dak en achterklep over laten spuiten hoeft toch ook niet zoveel te kosten. als ie voor de rest nog mooi is.
vroeger: Giulietta1.8, alfetta gtv2.0,2xgtv/6, 33 1.7qv '88, alfetta 1.8,alfa75 3.0, 33 1.7 qv, 146 1.6ie, 145 1.4ie
nu: alfa 75 1.6ie(2.0 ts)'90, alfa 33 1.7 8v '89, 147 1.6, 145 1.7 16v

Gebruikersavatar
MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2230
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 15:50
Locatie: Zandvoort

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

vr jul 31, 2009 08:57

Iemand idee wat dat geintje zou gaan kosten?
*luistert geintereseerd mee*
Groepskorting? :roll:
]

Ik laat een kans op een Power Buy nooit zomaar lopen! Passen er twee 75's naast elkaar in zo'n box? :wink:
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8233
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

vr jul 31, 2009 09:05

Heb ook nog een rode (hoe kan het anders :? ) die aan het vervellen is :cry:

Gebruikersavatar
MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2230
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 15:50
Locatie: Zandvoort

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

vr jul 31, 2009 10:38

Wordt nog gezellig!
Eén weekendje een schuur & plamuur meeting...om ze de volgende week in kolone naar de spuitert te brengen!!

Maar voor dat 'ie een nieuw kleurlaagje krijgt moeten er bij mij dan wel twee spatbordrandjes ingelast en wat andere vlekjes bijgewerkt worden... :?
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

za aug 01, 2009 01:29

Eerst maar eens de expert afwachten dinsdag, martijn ;-). De 75 staat nu trouwens in mijn woonplaats, en t na een weekje slecht slapen en weinig (te kunnen) doen door last van mijn nek en rug was t toch wel ff slikken, d'r zo achter een hek te zien staan...
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 14:46

Zo weer even een update:

Vandaag is de expert langs geweest om de Alfa te bekijken. Het oordeel was al snel gemaakt: total loss. Totale reparatiekosten zouden rond de 5000 eu gaan kosten iets wat ie toch niet meer helemaal waard is. Na wat babbelen met de expert een bedrag van 1000 eu afgesproken inc. behoud van het wrak.

Dus hoe nu verder?

Ik zit nu te wachten op een belletje van de expert dat de Alfa uit elkaar getrokken mag worden. Mocht er iemand dus nog belang hebben bij een (dan) standaard gedeukte 75 met 1.6 bak kan ie binnenkort opgehaald worden.

Verder wil ik iedereen nog even bedanken voor de leuke berichtjes en leuke aanbiedingen :thumbs: . Nek en rug geen nu overigens stukken beter dankzij de hulp van een bevriende fysio.

Nu nog het volgende: Ik ben er nog niet uit of de volgende alfa een 75 gaat worden of een leuke 33. Ik heb al een mooi aanbod voor een 75, maar zijn alle 33 ineens verdwenen? Toen ik mijn eerste 33 kocht twee jaar geleden gingen die dingen echt per dozijn weg... en nu amper 10 te koop op bijv. mp. Waar zijn ze allemaal gebleven?
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6723
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 16:41

Mensen verkopen ze niet meer omdat er nog maar zo weinig zijn.
Stel je voor dat je spijt krijgt, kun je er geen meer vinden, toch?

Zonder gekkigheid, de meesten zullen niet meer bestaan.
De leuke modelletjes zijn gekocht door mensen die ze op waarde schatten en er van blijven genieten.
De keren dat je een speciale 33 krijgt aangeboden zijn erg beperkt.

Ach, en sommige 33's zijn wel te koop, maar staan niet te koop :wink:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2147
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:51
Locatie: Culemborg

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 22:58

Zo weer even een update:

Vandaag is de expert langs geweest om de Alfa te bekijken. Het oordeel was al snel gemaakt: total loss. Totale reparatiekosten zouden rond de 5000 eu gaan kosten iets wat ie toch niet meer helemaal waard is. Na wat babbelen met de expert een bedrag van 1000 eu afgesproken inc. behoud van het wrak.

Dus hoe nu verder?

Ik zit nu te wachten op een belletje van de expert dat de Alfa uit elkaar getrokken mag worden. Mocht er iemand dus nog belang hebben bij een (dan) standaard gedeukte 75 met 1.6 bak kan ie binnenkort opgehaald worden.

Verder wil ik iedereen nog even bedanken voor de leuke berichtjes en leuke aanbiedingen :thumbs: . Nek en rug geen nu overigens stukken beter dankzij de hulp van een bevriende fysio.

Nu nog het volgende: Ik ben er nog niet uit of de volgende alfa een 75 gaat worden of een leuke 33. Ik heb al een mooi aanbod voor een 75, maar zijn alle 33 ineens verdwenen? Toen ik mijn eerste 33 kocht twee jaar geleden gingen die dingen echt per dozijn weg... en nu amper 10 te koop op bijv. mp. Waar zijn ze allemaal gebleven?

Als de expert je 1000 euro met behoud heeft aangeboden dan staat dat vast hoor

dus je mag direct tot sloop overgaan mocht je dat willen :wink:
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 23:14

Daar ben ik vanmiddag dus al mee begonnen. Nu hopen dat de verzekering snel over de brug komt met de centen en dat alles snel onder die alfa vandaan is en dan is kijken bij een bepaalde blauwe 75 ts die bepaalde mensen te koop hebben staan (A)
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2306
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 17:43
Locatie: Wanneperveen

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 23:24

Daar ben ik vanmiddag dus al mee begonnen. Nu hopen dat de verzekering snel over de brug komt met de centen en dat alles snel onder die alfa vandaan is en dan is kijken bij een bepaalde blauwe 75 ts die bepaalde mensen te koop hebben staan (A)
Vind ik ook. Laat die 33 nog maar even staan :wink:
''Drive tastefully''

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 23:30

Daar ben ik vanmiddag dus al mee begonnen. Nu hopen dat de verzekering snel over de brug komt met de centen en dat alles snel onder die alfa vandaan is en dan is kijken bij een bepaalde blauwe 75 ts die bepaalde mensen te koop hebben staan (A)
Vind ik ook. Laat die 33 nog maar even staan :wink:
Gelukkig heb ik geen Sander en Jens die al de hele week die blauwe aan het promoten zijn he :wink:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8880
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 23:32

Dat pastelblauw leent zich prima voor een Polizia-bestickering :mrgreen:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 23:43

Dat pastelblauw leent zich prima voor een Polizia-bestickering :mrgreen:
Jaaaaaaahhh (blauwe zwaailicht had ik al voor Concorso Italiano gekocht)... elke reden om de politie te treiteren is een goed :twisted:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8880
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: Jur's 75 wordt opgeknapt!

di aug 04, 2009 23:44

Moet je alleen nog een blauw skai interieur regelen en voorruiten met slingers in plaats van elektra :shock:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Projecten”