check toyo 888kweetut, maar als ik het niet vraag dan weet ik ook niet of er misschien wel ergens een plekkie is. Lukt het niet dan zoek ik een plaatsje op de paddock
check toyo 888kweetut, maar als ik het niet vraag dan weet ik ook niet of er misschien wel ergens een plekkie is. Lukt het niet dan zoek ik een plaatsje op de paddock
Ook barend heeft "geen pit boxen meer beschikbaar" als antwoord gekregen.Weet iemand of Juultje pitboxen heeft kunnen vastkrijgen?
In principe alle races.Even voor de goede orde,
Er is voor mij nu nog beetje onduidelijk wat de SI nou met het ARC gaat rijden.
Geld het voor de 2 30 min. races op zaterdag en de 1uurs race op zondag, of geldt het alléén voor die race van zondag?
Ik snap er nu namelijk helemaal niks meer van.
Dit jaar tellen (bij mijn weten) de races tijdens het SSAR nog niet mee voor het Squadra Italia kampioenschap.Ik las in ander topic dat de uitslagen van SSAR niet mee tellen voor de SI standen.
Weet iemand hier meer van.
Alle wedstrijden tellen toch.
Normaal rijden we toch ook met een andere (sport)klasse samen!
En de Squadra stand kan toch gewoon los staan van DNRT.
Porsche basic cup rijdt ook bij de harc wedstrijden die gewoon meetellen.
Grtz. Jon
Hoe moet je dan omgaan met de mensen die op Zondag een rijderswissel zouden willen doen?Het is toch niet zo moeilijk om de SI rijders apart punten te geven voor hun eigen klassement, dus de eerste SI rijder over de streep is winnaar SI en krijgt 20 punten enz.
Als inderdaad op zaterdag de twee manches met verschillende deelnemers zal worden gereden dan kan je uiteraard geen SI klassement rijden, maar op zondag wel als de hele boel tegelijk start.
Dan is de 1 uurs race een mooie kans om te laten zien wie van de SI een lange adem heeft ipv de sprint racejes van b.v. 8 ronden tijdens SRW. Zo heb je tijdens een seizoen meer afwisseling in de duur v/d races zodat alle talentennaar voren kunnen komen.
Jon