Inschrijving staat alleen open voor SCARB leden en buitenlandse gasten. Als SCARB lid hoef je geen toegang te betalen (twee volwassenen en twee kinderen), het lidmaatschap heb je er dus al snel uit.ik zou ook graag met mijn alfetta gtv komen, ik ben geen lid van de scarb club. Als ik mij inschrijf voor één van de circuitsessies en toegang betaal, mag ik dan binnen op het terrein zelf of moet ik buitenstaan? Is er een mogelijkheid om als niet-lid binnen te geraken? alvast bedankt voor een antwoord
Ik woon in Belgie, wordt dit ook aanzien als het buitenland? Het is voor mij ruim 200 km rijden. Ik ben geen lid van de scarb dus ik zal zowieso tickets moeten kopen, en voor zo'n prachtig evenement heb ik dat er ook zeker voor over. Maar kan je de tickets gewoon aan het circuit zelf kopen, of moet je ze op voorhand bestellen? groeten LouisInschrijving staat alleen open voor SCARB leden en buitenlandse gasten. Als SCARB lid hoef je geen toegang te betalen (twee volwassenen en twee kinderen), het lidmaatschap heb je er dus al snel uit.ik zou ook graag met mijn alfetta gtv komen, ik ben geen lid van de scarb club. Als ik mij inschrijf voor één van de circuitsessies en toegang betaal, mag ik dan binnen op het terrein zelf of moet ik buitenstaan? Is er een mogelijkheid om als niet-lid binnen te geraken? alvast bedankt voor een antwoord
Ja hoorIk woon in Belgie, wordt dit ook aanzien als het buitenland?