Gefeliciteerd met deze mooie 90. En dat gat....tja, ik heb gewoon een af-fabriek airco...Daar hoort een airco installatie in. Is er niet bij helaas.Nog een vraagske : Wat is dat voor een raar gat rechts in je dashboard ?
Gefeliciteerd met deze mooie 90. En dat gat....tja, ik heb gewoon een af-fabriek airco...Daar hoort een airco installatie in. Is er niet bij helaas.Nog een vraagske : Wat is dat voor een raar gat rechts in je dashboard ?
Dat dokken we op het SS wel als ie komtschorsen kost 22 eur
Novantaas Rulesss
Ik had het wel over het gat waar een kofferke in moet zitten Klaas .Daar hoort een airco installatie in. Is er niet bij helaas.Nog een vraagske : Wat is dat voor een raar gat rechts in je dashboard ?
Staat die smiley garant voor aanwezigheid op het SSAR Dick ?Novantaas Rulesss
Jammer .@ Kristal;
aanwezig zeker,maar niet met de Novanta,maar met de Giulia Biscione
Het is al ver gekomen dat je je aan mij moet gaan excuseren Dick .Ja sorry Kristal,maar nog te druk gehad met andere prioriteiten; witte 75 TS en Alfetta verkoopklaar gemaakt etc.
Maar heb nu eindelijk tijd en ga er zaterdag a.s. aan beginnen!
Ik heb zelf ook gigantisch de kriebels om er weer mee te toeren
Novanta rules. Dan ook maar met de pet rond om de 90 mee te nemen? + 1 euro.@ Kristal;
aanwezig zeker,maar niet met de Novanta,maar met de Giulia Biscione
De rest van de foto's is te zien op http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Romeo/1 ... _5_V6.htmlRomeo schreef:
Hoe serieus is dit?
Dat weet je pas als je de dorpelplaten er af haalt. Beetje roest zegt niet zoveel maar ik vrees het ergste. Ik vrees ook dat dit niet de enige roestplek is, de Novanta kennende. Heb je niet meer foto`s?
Hij stond of staat te koop op Marktplaats, in Noord-Holland. Voor een andere prijs, dat wel. En het stipje in de kilometerteller is over het hoofd gezienIn Belgie stond een 90 v6 te koop met een 3-liter uit een 164:
According to our documentation files, the chassis number ZAR 162A0000004236 originally corresponds to an Alfa 90 6C 2.5 Jetr., manufactured on the 21st March 1985, sent on the 15th May 1985 and sold on the 10th March 1987 in Belgium.
De auto had iets van 180.000 gelopen, de motor 80.000. Carosserie hard door tectiel, interieur best oud en vies. Kleine voorschade links voor gehad. Bruin-rood metallic.
Had ik al gezien en gekocht, maar was opeens verkocht en opgehaald voor ik een datum kon afspreken. Niet chic. Wel een goede auto, leek me.