@Lars en Bartman: Niks dan lof over Lars, als ik zo kon sturen zou ik me in de handjes knijpen.
Maar ik wou gewoon ook een kritische noot plaatsen bij dit alles. (als dat mag

)
Voorheen was de SI met name gekant op zo veel mogelijk auto's, alles door elkaar, een soort NKHGT voor Alfa's.
Leuk voor de kijkers, en we waren vooral bezig een grote diversiteit te krijgen, gewoon lekker racen met je alfaatje.
Er zijn nl een hoop leuke Giulietta's en Sprintjes ongeveer raceklaar op dit moment, en om een soort subdivisie te maken... Ik weet het niet.
De 75 is al een duurder wordend model, onderdelen worden langzaam schaars, dat gaat in de toekomst alleen maar meer worden.
Ik denk dat het juist ook mooi is om bijv de 155's erbij te gaan betrekkken, de toekomst ligt toch ook in de nieuwere modellen, waarvan er een aantal al raceklaar staan.
Dus wellicht tijdens het SSAR rijders van 'raceklare' auto's eens aanspreken, en kijken of ze een keer willen / kunnen komen rijden?
Dus niet of of, maar en en?
Groet, Pieter