Herhaling vraag...anyone?Ik moet helaas 's ochtends eerst nog hockeyen maar ben er rond 13:00. Dan komen we toch het paddock nog wel op?
Dat weet ik bijdehandje....ik kan ook lezen. Ik doelde ook meer op de ervaring van mensen, dus wat preciezer: zou de paddock dan al/nog vol zijn?Dat is al een paar x uitgelegd. Als de paddock vol is dan is ie vol.
Toch niet. Slechts alleen de 90Op den zondag aanwezig met 90 en GTV
Toen was ik er helaas niet (ook ivm dat *%& hockey )wat verwacht je met zoveel mensen die gaan komen
vol dus!!..
gezien vorig jaar op assen, als je er toen was kan je zelf wel antwoord geven
Ben je altijd zo snel aangebrand? Misschien moet je toch maar wat vaker gaan hockeyen, schijn je rustig van te worden.Dat weet ik bijdehandje....ik kan ook lezen. Ik doelde ook meer op de ervaring van mensen, dus wat preciezer: zou de paddock dan al/nog vol zijn?Dat is al een paar x uitgelegd. Als de paddock vol is dan is ie vol.
Nee hoor, niet aangebrand. Had alleen een wat intelligenter antwoord verwacht van de gemiddelde forum bezoekerBen je altijd zo snel aangebrand? Misschien moet je toch maar wat vaker gaan hockeyen, schijn je rustig van te worden.Dat weet ik bijdehandje....ik kan ook lezen. Ik doelde ook meer op de ervaring van mensen, dus wat preciezer: zou de paddock dan al/nog vol zijn?Dat is al een paar x uitgelegd. Als de paddock vol is dan is ie vol.
Schitterende keuze Jens !!!Toch niet. Slechts alleen de 90Op den zondag aanwezig met 90 en GTV
Het weerbericht ziet er goed uit voor zondag. Dat kan betekenen dat het Paddock dan al vol is. Maar dat weten we natuurlijk noot van tevoren.Herhaling vraag...anyone?Ik moet helaas 's ochtends eerst nog hockeyen maar ben er rond 13:00. Dan komen we toch het paddock nog wel op?
Dan had je de vraag wat anders moeten stellen . Er is gepost dat uit ervaring van voorgaande jaren de paddock weleens vol kan zijn rond de middag. Dus zoals jij de vraag stelde nam ik aan dat je die opmerkingen niet gelezen had. Bedoelde er voor de rest niets mee.Nee hoor, niet aangebrand. Had alleen een wat intelligenter antwoord verwacht van de gemiddelde forum bezoekerBen je altijd zo snel aangebrand? Misschien moet je toch maar wat vaker gaan hockeyen, schijn je rustig van te worden.Dat weet ik bijdehandje....ik kan ook lezen. Ik doelde ook meer op de ervaring van mensen, dus wat preciezer: zou de paddock dan al/nog vol zijn?
We gokken er gewoon op...kom met de Juul en Arnoud met zijn JZ (en misschien Sieger met de Berlina)....daarvoor is vast nog wel een plekje te vinden...Het weerbericht ziet er goed uit voor zondag. Dat kan betekenen dat het Paddock dan al vol is. Maar dat weten we natuurlijk noot van tevoren.Herhaling vraag...anyone?Ik moet helaas 's ochtends eerst nog hockeyen maar ben er rond 13:00. Dan komen we toch het paddock nog wel op?