Voor gruppo extra hoef de auto niet gekeurd te worden (die doe ik ook ) En helm hoeft idd ook niet.Ik heb er zin in, nog een ander stuur+dichter monteren en een DIY camera houder fabriceren.
Ik doe mee aan Gruppo extra
Wat zit iedereen eigenlijk te zeggen over die technische keuring op vrijdag.
Anders géén mogelijkheid voor?
Jou kennende gaat dit niet lukken en na dit moeten er echt andere banden op! 4x oude pirelli's zo hard als steen.Hoop, dat je veel (vlak) achter mij zult rijden i.v.m. filmbeelden En anders sprint88.... zou moeten lukken dan.
Vanwege het thema ia er altijd ruimte voor een JZ! We hebben voor alle Zagato's extra ruimte ingepland. Desnoods 3dubbel geparkeerd voor alle anere Zagato's, maar we laten elke Zagato toe!We gokken er gewoon op...kom met de Juul en Arnoud met zijn JZ (en misschien Sieger met de Berlina)....daarvoor is vast nog wel een plekje te vinden...Het weerbericht ziet er goed uit voor zondag. Dat kan betekenen dat het Paddock dan al vol is. Maar dat weten we natuurlijk noot van tevoren.Herhaling vraag...anyone?
Anders gooien we het erop dat Zagato natuurlijk het thema is en zijn JZ dus niet mag ontbreken en dat hij echt echt echt niet zonder mij (en evt. Sieger) kan
Bas,Is er al iemand die er geen zin in heeft??
Ik ben er nog niet klaar voor. Helaas zit het monteren van de veerpootbrug een beetje tegen.... Afgebroken bouten en zo. Morgenavond weer verder. Vrijdagavond moet ie gekeurd worden op Zandvoort Morgen alleen nog ff netjes nieuwe tapjes indraaien en dan nieuwe bouten erin en klaar...
Greetz,
Bas
zo werd ik een keer tussen de 75's gewezen met mijn 33 (waar een lester bumper op zat), door de bumper dachten ze dat het een 75 wasVoor zij die niet zijn ingeschreven plak een paar zagato badges op je wagen en test roland zijn kennis!
Weet ik. Maar ik moet toch vrijdag al richting Noordwijk. Hebben daar een huisje gehuurd. Ga direct vanuit het werk die kant op. Dus auto moet gewoon klaar morgenavond. Was niet van plan extra gewicht mee te nemen in de vorm van gereedschapBas,Is er al iemand die er geen zin in heeft??
Ik ben er nog niet klaar voor. Helaas zit het monteren van de veerpootbrug een beetje tegen.... Afgebroken bouten en zo. Morgenavond weer verder. Vrijdagavond moet ie gekeurd worden op Zandvoort Morgen alleen nog ff netjes nieuwe tapjes indraaien en dan nieuwe bouten erin en klaar...
Greetz,
Bas
je kan eventueel ook zaterdagochtend naar de keuring als je de keuring van vrijdag niet redt. Succes!
In ieder geval de 75!156....75....156....75....156....75....156....75....156....75....156....75....156....75....
Of mn meisje in de 156 en ik in de 75....ook nog een optie...
En dan nog waarvoor in te schrijven...
Helaas wordt 't alleen de zondag, ivm vakantie.
Aan die JZ zit een Juul vastgeplakt...dus die komt er dan ook wel bij opVanwege het thema ia er altijd ruimte voor een JZ! We hebben voor alle Zagato's extra ruimte ingepland. Desnoods 3dubbel geparkeerd voor alle anere Zagato's, maar we laten elke Zagato toe!