haha, idd, eerst maar eens doenHe joh! Ga je onderschrift eens aanpassen. Klopt geen zak van nu

haha, idd, eerst maar eens doenHe joh! Ga je onderschrift eens aanpassen. Klopt geen zak van nu
ik ook, dan ook nog eens een TS achterbumper scoren en we pakken de eerste 20kilo winst (euh nee, ga niet jou nadoenBen heeeeeel benieuwd hoe die turbo bumper eruit ziet onder de QV
klopt, daarom wacht ik daar ook nog even mee totdat ik een magnum supersprint einddemper voor een TS tegen het lijf loop....Maar een ts achterbumper heeft toch een uitsparing in het midden voor de uitlaat?
Hahahaha heerlijk en dan een 75 v6 tegenkomen bij het stoplicht, die denkt dan ooooooo dat is een ts. Heb nu al medelijden met de bestuurder van de v6klopt, daarom wacht ik daar ook nog even mee totdat ik een magnum supersprint einddemper voor een TS tegen het lijf loop....Maar een ts achterbumper heeft toch een uitsparing in het midden voor de uitlaat?
(uiterlijk van een TS en toch een V6 lijkt me heerlijk, alles van de achterklep halen en gaan met de banaan!)
en van jou heb ik het stiekem afgekeken, vind het gewoon erg gaaf (alleen wil ik wel een magnum einddemper voor de nog iets brutere look)Ha, ha, ken dat. Heb zelf ook zo'n wolf in schaapskleren met TS/Turbo looks![]()
![]()
ach, eerst de rest maar... (maar je weet nooit of ik een magnum tegenkom, als je ze zoekt vind je ze niet en zo zie je ze ineens weer voorbij komen)Ook mooi, zo'n Magnum
Fotootje / filmpje van die magnum?ach, eerst de rest maar... (maar je weet nooit of ik een magnum tegenkom, als je ze zoekt vind je ze niet en zo zie je ze ineens weer voorbij komen)Ook mooi, zo'n Magnum
en onder mijn TS stond het ook VET
vandaag weer lekker gereden, blijft lekker een V6 (hjelemaal race gevoel als je maar 1 stoel erin hebt haha....)
okee okee, doe mij die maar.....![]()
Sorry, kon het niet laten...