was een leuke ervaring, SS op Zandvoort
zat.ochtend keuren en rijstijl & register gereden.
de Alfetta heeft zich weer goed gehouden.
zaterdag begonnen met eerste rit gelijk met instructeur aan het stuur,goh wat ging die gozer hard met mijn alfaatje,we waren dus snel wat anderen kwijt, dus even ingehouden en toen waren we met 3 ipv 8 bij de wissel
de alfetta kan dus duidelijk meer dan dat ik eruit weet te halen, maar heb weer genoten op de baan, zaterdag de baan beetje leren kennen en zondag met dochterlief alles nog even dunnetjes over gedaan , die het ook fantastisch vondt, behalve dat er voor onze neus zo'n rode SZ in de rondte ging in de audi S-bocht
gelukkig had ik iets afstand gehouden omdat ik hem met bocht uitrijden voorbij wilde gaan met een hogere bochtsnelheid
want op het rechte eind lukt dat niet met m'n Alfetta.
registerrijden 2 rondjes rustig begonnen omdat Elmer (de vorige eigenaar) achter me reed en hem de lijnen wilde voorrijden daar hij niet eerder op zandvoort gereden had, daarna gewoon lekker mijn gang gegaan en genoten en door een verdomd snelle zwarte SZ ingehaald op het rechte stuk, daarna nog een paar bochtjes op z'n lip geeindigd, maar hij was echt snel, dus een paar maatjes te groot voor mij
mijn zoontje heeft aardig wat foto's gemaakt, maar kan ze niet meer op mijn laptop kwijt, staat wel al een gedeelte op zijn comp. en weet niet hoe ik dat ergens als map kan plaatsen
dus zal wel bij enkele hier blijven v/d week.
organisatie bedankt, voor dit geslaagde weekend