Ik hoorde dat de eerste SC situatie werd gedaan vanwege ruw rijgedrag in de kop van het veld, dat vind ik een raar verhaal. Want als de raceleiding vind dat iemand iets niet netjes heeft gedaan kan je altijd die wagen een zwarte vlag geven, en even een praatje maken, zonder dat iedereens raceplezier daaronder moet lijden.
!
Wat dacht je van die rode 75 die in bosuit aan de overkant 'geland' was? Was denk ik genoeg aanleiding....Erg gevaarlijk punt, misschien wel het gevaarlijkste punt van heel zandvoort....
En er werd inderdaad flink geknokt de eerste 2 ronden, maar daar was geen schade, niks nakka en bijna allemaal met heel veel respect voor elkaars materiaal. En de duitser met de rode 147 was de enige die dat niet begreep in dat setje en die heeft een fraaie zwarte vlag gekregen wat later in de race. Ik heb de beste man overigens ook nog eens haarfijn uitgelegd dat ik een bijna 2 meter brede 75 niet ineens kan opvouwen tot zeg 50cm, als ik aan de binnenkant zit in de audi-S (om eens wat te noemen).
Overigens heb ik heel erg genoten dit weekend, veel racen, veel alfa's veel respect. Tja, en er gaat met zoveel auto's altijd wel wat mis, helaas, maar t is wel zo. Zelf goed opletten helpt altijd, en ook zelf doe je wel eens wat fout he, en dat vlaggen was over het algemeen erg goed, een kleine uitzondering daargelaten die vV aangaf. Zelf ook meegemaakt exact zelfde spot. Het kan allemaal veel en veel slechter qua vlaggen.
,
Binnenkort de onboard, kost ff wat tijd.