Was weer een zeer geslaagde dag! Jammer dat we met de 155 niet bij de rest konden parkeren.
(nadeel van zandvoort) Verder een voor de gene die onze camera hadden gevonden
en netjes terug gebracht hebben
grtn
Die (of z'n broer) liep zondagochtend vroeg op het parkeerterrein van het hotel rond (aangetrokken door nóg meer Alfa's?)
als eerst, als ze de auto's gewoon netjes opstellen passen er een stuk of 50 a 60 auto's meer op het terrein... EN tussen de 75's zaten voldoende gaten tijdens de kwalificatie van de Challange (neem aan dat die er niet tussen staan )Daar kan ik alleen aan toevoegen dat als er auto's op het circuit rijden er natuurlijk plaatsen vrij zijn.......Zondag geweest, toen ik aankwam was het terrein vol (dan maar buiten parkeren), echter toen ik over het terrein liep was er plek zat naar mijn idee... (later ook maar even mijn auto opgehaald en binnen gezet zodat mijn 75 nog even vriendjes kon maken met andere 75's....)
Maar blijkbaar dus geen pasje? of was er nog ergens een communicatie storing?Overigens heeft er geen enkele Alfa buiten het circuitterrein moeten parkeren (tenzij er geen SCARB-pasje bij de auto hoorde).
Italian Miniatures heet het bedrijf, gerund door Richard Crompton en z'n vrouw(tje). Heb zijn mailadres thuis, zal het vanavond even voor je opzoeken.Wie weet hoe ik die ene Engelse standhouder kan bereiken?
Ze hadden posters, modelletjes, magazines en vlaggen etc te koop.
Werd gerund door een Engels echtpaar.
Italian Miniatures heet het bedrijf, gerund door Richard Crompton en z'n vrouw(tje). Heb zijn mailadres thuis, zal het vanavond even voor je opzoeken.Wie weet hoe ik die ene Engelse standhouder kan bereiken?
Ze hadden posters, modelletjes, magazines en vlaggen etc te koop.
Werd gerund door een Engels echtpaar.
Is goed. Maar verwacht niet al te snel antwoord, ze hebben van het verblijf in Zandvoort hun vakantie gemaakt en weet dus niet of ze mail checken.