Bij de winkel van AlfaClub Duitsland op Spettacolo zondag jl. Euro 77 voor de zilvergrijze 1:18 GTV 2.0111 euro is ook wel erg prijzig, ik heb ze al op internet gezien voor rond de 90.
Ecco, een verschil van maar liefst 34 euro... goed rondkijken voordat je wat aanschaft loont absoluut.Bij de winkel van AlfaClub Duitsland op Spettacolo zondag jl. Euro 77 voor de zilvergrijze 1:18 GTV 2.0111 euro is ook wel erg prijzig, ik heb ze al op internet gezien voor rond de 90.
Die Alfaspeed Giulia is toch een DeA?
1:43 Norev Giulia 1300 Super, limited edition by Alfaspeed.nl nr 4 van 25, eigenlijk koop je zoiets alleen om de doos, erg leuk initiatief!
Op het doosje staat NorevDie Alfaspeed Giulia is toch een DeA?
1:43 Norev Giulia 1300 Super, limited edition by Alfaspeed.nl nr 4 van 25, eigenlijk koop je zoiets alleen om de doos, erg leuk initiatief!
Klopt dan dus inderdaad niet, model is een 1600 Heb hem zelf ook in de kast maar dan gewoon de DeA versie.Je bent goed wakker, Mark (Ik schreef toch al, ik kocht het model om het doosje )
Vraag me af of dat 1300 wel klopt, de DeA zou een 1600 zijn?
In Tilburg zit een piepklein winkeltje, waar je ze voor 72 euro mee mag nemen. (rood of grijs)Bij de winkel van AlfaClub Duitsland op Spettacolo zondag jl. Euro 77 voor de zilvergrijze 1:18 GTV 2.0111 euro is ook wel erg prijzig, ik heb ze al op internet gezien voor rond de 90.
Normaal gesproken zou ik zeggen ergens rond de 60-80 Euro als hij inderdaad echt mooi gebouwd is, maar het is sterk afhankelijk van hóe mooi precies mooi is en ook van het model waar het om gaat. Gaat het bijv. om een model dat alleen Alezan in het programma had, dat niet meer via de normale kanalen te koop is en hij is niet zomaar mooi, maar op professioneel niveau gebouwd, dan mag je rustig van het dubbele uitgaan. Maar heb je het over een model dat inmiddels ook door bijv. Minichamps op de markt is gezet, dan ga je de 60-80 hoogstwaarschijnlijk niet halen, zelfs niet wanneer hij professioneel is gebouwd.Maar nu iets heel anders: weet iemand, wat een beetje redelijke/ maximale prijs is voor een mooi gebouwd 1:43 Alezan kitje?
Ik heb ook nog meegeboden op die SW, ging mij ook boven de pet want zo heel netjes gebouwd vind ik hem niet.Dank voor de info Michiel. Nadere details volgen nog.
edit: Hoewel de prijzen wel aan jouw criteria voldoen, vond ik het teveel voor 1:43 modellen. deze Giulia Sport? stond een kwartier voor sluiting al op 45 pond en heb ik dus niet meer op geboden. De 33 type II sportwagon heb ik nog op geboden, maar ging in de laatste minuut ook 3x over de kop, jammer, maar helaas.
Voor een ongebouwde kit van de 33 SW ben je waarschijnlijk hetzelfde of meer kwijt. Die zijn best gewild. Ik vond het trouwens wel meevallen met de bouwkwaliteit hoor. Best mooi strak afgewerkt over het algemeen genomen. En die wat minder passende ruitjes is een Alezan ding, die zijn soms verrekte moeilijk op hun plek te krijgen. Ik kon alleen geen hoogte krijgen van de lak. Volgens de beschrijving zou het zilver-metallic moeten zijn, maar op de foto's leek het wel plat grijs. En nergens was te zien of het er ook een beetje strak op zat.Ik heb ook nog meegeboden op die SW, ging mij ook boven de pet want zo heel netjes gebouwd vind ik hem niet.
Dan liever een ongebouwde op de kop tikken en hem zelf bouwen . wel een erg leuk model.