Hierbij nog enkele foto's van mij, zal ze er maar niet allemaal op zetten..
Wel eens waar geen Alfa, maar toch..
Groeten Carl
Weet iemand van wie dat gemene wit / oranje ding is?
Wagen is van Karel Zourbier links op de foto's de rechse is volgens mij zijn zoon.Misschien helpt een gezicht erbij ook wel. De jongen met het lichtgrijze shirt met rode biezen kwam ermee aanrijden.
Enge spellingde juiste spelleng
thx Walter ik wist dat het fout was maar kwam er even niet op.Sauerbier is de juiste spelleng die Alfetta GTV V8 is ook van hem.
Jammer Hans, wordt tijd voor een snellere camera.Ik heb diverse foto's gemaakt van het dat blok. Ging mij om twee personen, voor de rest heb ik wat voor de vuist weg geklikt.Zijn er nog mensen geweest die foto's gemaakt hebben op zaterdag in de namiddag??
Vanaf 17:15 was er een blok "Vrijrijden Organisatie", ik reed daar rond in een nero 155.
Helaas geen nero 155 (je was denk ik sneller dan mijn camera )
Deel van de foto's heb ik al aan de betreffende bestuurders gemaild.
Nog wat foto's van onbekenden (beter: niet achter het stuur herkenbaren) die ik heb:
Zwarte(?) 156 SW (facelift) 53-PZ-..
Zwarte GTV6 PZ-27-..
Grijsmet. 159 SW 84-ZN-..
Groenmet. Giulia 60-YA-..
Rode 75 (bestickerd) YJ-25-..
Rosso Comp 8c 13-G..-.
Rode 75 PJ-56-..
Witte 75 XP-51-..
Als de bestuurders de foto willen ontvangen, dan even een mail of PB-met-mail-adres naar mij.
Geen foto's van tijdens het rijden en geen foto's van details. Wel deze (ik neem tenminste aan dat het om deze gaat). Wil je deze op vol formaat hebben?Hallo,
afgelopen weekend waren wij met een geleende Giulietta Sprint Zagato (die kleine ronde witte) op Zandvoort.
Door brandstofproblemen hebben wij helaas niet veel kunnen rijden.
Toch zou ik willen vragen of er mensen zijn die van die paar rondjes foto's gemaakt hebben en deze mij willen mailen. Originele foto's in het paddock (bv details) ben ik ook erg blij mee.
email: fransen aaaaaapestaaaaart plex punt NL
Alvast bedankt,
Thom