On-board bij een 147 Gta in Gruppo Europa 2Heeft iemand nog filmpjes van Gruppo 2 en 3 gemaakt zondag?????????
http://www.racefotos.nl/Is er misschien iemand van de organisatie die weet welke officiele fotograven er langs de kant gestaan hebben zodat we hun websites in de gaten kunnen houden?
Nee, deze heb ik gemaild en te horen gkregen dat ze er niet bij waren.http://www.racefotos.nl/Is er misschien iemand van de organisatie die weet welke officiele fotograven er langs de kant gestaan hebben zodat we hun websites in de gaten kunnen houden?
toch?
Duurt alleeen zo godverzzzzz lang!
Ook een massa . Maar die zijn voor nog later .Ook Fotookes van zondag? Want zaterdag was ik er nie.
Hebben jullie misschien ook een foto van mijn schuiver in de Gerlachbocht?Ook een massa . Maar die zijn voor nog later .Ook Fotookes van zondag? Want zaterdag was ik er nie.
Het gebeurde wel voor onze neus ( en was trouwens behoorlijk spectaculair ) , maar we waren beiden op dat moment aan het pannen( sluitertijd 1/100 ) en dan heeft het geen enkele zin om de camera op jou te richten . Je zou er toch maar wazig opstaan .Hebben jullie misschien ook een foto van mijn schuiver in de Gerlachbocht?Ook een massa . Maar die zijn voor nog later .Ook Fotookes van zondag? Want zaterdag was ik er nie.
Ik heb nog enkele foto's van de Giulietta Sprint ZagatoHallo,
afgelopen weekend waren wij met een geleende Giulietta Sprint Zagato (die kleine ronde witte) op Zandvoort.
Door brandstofproblemen hebben wij helaas niet veel kunnen rijden.
Toch zou ik willen vragen of er mensen zijn die van die paar rondjes foto's gemaakt hebben en deze mij willen mailen. Originele foto's in het paddock (bv details) ben ik ook erg blij mee.
email: fransen aaaaaapestaaaaart plex punt NL
Alvast bedankt,
Thom
Ik ben benieuwd. Jammer dat nog niemand foto's van mijn gleier heeft.Het gebeurde wel voor onze neus ( en was trouwens behoorlijk spectaculair ) , maar we waren beiden op dat moment aan het pannen( sluitertijd 1/100 ) en dan heeft het geen enkele zin om de camera op jou te richten . Je zou er toch maar wazig opstaan .Hebben jullie misschien ook een foto van mijn schuiver in de Gerlachbocht?Ook een massa . Maar die zijn voor nog later .
Maar we hebben wel " gewone " fotookes van jou .
Dat is die vervelende doch mooie Osca . Vervelend , omdat ik ook telkens weer dacht dat het mooie Alfa-eitje langs kwam .
groeten Carl