Ja die snelweg waar wij reden had wel een hoog smog-gehalte opeensOlieverbruik valt reuze mee meneer bond...ehm,sorry,meneer jens
Ja die snelweg waar wij reden had wel een hoog smog-gehalte opeensOlieverbruik valt reuze mee meneer bond...ehm,sorry,meneer jens
O jens dat Alfa tekentje op t pookje... moet je er nog even uitwippen. Er zit namelijk een plakkertje onder die waar je even t velletje van moet afhalen. Daarna zit ie veeeel strakker
Ja als niemand het voor me doet, doe ik het zelf maar he... was dit trouwens niet het topic van Jens??Gaat weer lekker heren.
Ga jij nou eert je wielen maar natrekken jur
Mijn GTV heeft al 'normale' Ronals. Maar meldt het even als je die Speedlines weg wil doenWHoaaa nice Jens.... tuurlijk kom ik je graag weer instralen met enthousiasme enz enz .... miss staat het ook wel mooi op je gtv
Hahaha nou die bevallen me voorlopig prima. Maar mocht ik wat tegenkomen... je kan ook gewoon die Ronals (of je oude borbets) onder je ma's 145 zetten en die Stellares zo spuiten en onder je gtv doenMijn GTV heeft al 'normale' Ronals. Maar meldt het even als je die Speedlines weg wil doenWHoaaa nice Jens.... tuurlijk kom ik je graag weer instralen met enthousiasme enz enz .... miss staat het ook wel mooi op je gtv
Eventueel het filmpje van het hernieuwde geluid??On topic.
Zaterdag gaat de 90 voor onderhoud en aanpassingen de brug op.
Foto's volgens