zo beter dan......?Dat is die vervelende doch mooie Osca . Vervelend , omdat ik ook telkens weer dacht dat het mooie Alfa-eitje langs kwam .
groeten Carl
zo beter dan......?Dat is die vervelende doch mooie Osca . Vervelend , omdat ik ook telkens weer dacht dat het mooie Alfa-eitje langs kwam .
groeten Carl
Simpelweg eruit gevallen , het is een polydeur (nep) die met boutjes e.d. vastzit.Het is me wel op gevallen dat je de R deur kwijt was hoe is dat gebeurt? Het zag er zeker cool uit ik hoop dat de schade me valt
Wouter
U vraagt, wij draaien.Simpelweg eruit gevallen , het is een polydeur (nep) die met boutjes e.d. vastzit.Het is me wel op gevallen dat je de R deur kwijt was hoe is dat gebeurt? Het zag er zeker cool uit ik hoop dat de schade me valt
Wouter
Ronde daarvoor was ik in het scheivlak wel door het grind gegaan en ik vermoed dat die daardoor los kwam in de slotemakerbocht naar links.
Het loopt daar ook omlaag en omhoog van links naar rechts en de auto tordeert daar wel .
ik wil die foto's wel graag zien..men zei dat het net leek of ik a la Alberts de benzineslang had meegenomen.
ja leuk ! als er nog meer zijn graag !U vraagt, wij draaien.Simpelweg eruit gevallen , het is een polydeur (nep) die met boutjes e.d. vastzit.Het is me wel op gevallen dat je de R deur kwijt was hoe is dat gebeurt? Het zag er zeker cool uit ik hoop dat de schade me valt
Wouter
Ronde daarvoor was ik in het scheivlak wel door het grind gegaan en ik vermoed dat die daardoor los kwam in de slotemakerbocht naar links.
Het loopt daar ook omlaag en omhoog van links naar rechts en de auto tordeert daar wel .
ik wil die foto's wel graag zien..men zei dat het net leek of ik a la Alberts de benzineslang had meegenomen.
Eindelijk eens iemand die een foto van mijn auto gemaakt heeft
Kan je mij soms deze op vol formaat mailen? Prachtplaat!
Geen foto's van tijdens het rijden en geen foto's van details. Wel deze (ik neem tenminste aan dat het om deze gaat). Wil je deze op vol formaat hebben?
Dat komt omdat de onze nog niet zijn gepubliceerd .Ik zie dat het aantal foto's van Alfa 90's weer tegenvalt
Topcollectie!!!! Mijn Rode GT zit er drie keer bij.SS was echt super gaaf. Voor het eerst op het circuit gereden met de 146, wat is dat gaaf en erg verslavend.
De foto's van zaterdag -->KLIK HIER<--
De foto's van Zondag -->KLIK HIER DEEL 1<-- -->KLIK HIER DEEL 2<--
Mochten er foto's zijn die je graag in de originele grote wilt hebben kunnen mij een PB of een Email sturen. Rick@kokx.net
Groeten
Rick[/img]
Je hebt mailKan je mij soms deze op vol formaat mailen? Prachtplaat!
pieterameye001 [at] Gmail.com
Alvast bedankt
SS was echt super gaaf.
....
Na zo'n 1748 foto's te hebben uitgezocht zijn hier de overgebleven 979.
De foto's van zaterdag -->KLIK HIER<--
De foto's van Zondag -->KLIK HIER DEEL 1<-- -->KLIK HIER DEEL 2<--
Mochten er foto's zijn die je graag in de originele grote wilt hebben kunnen mij een PB of een Email sturen. Rick@kokx.net
Groeten
Rick[/img]
Jorik,Heyyyyy Rick! Wow dat zijn gafe foto's! Vooral die van de Straffi 33 (iemand een idee waar hij zondag mee is uitgevallen (bak?)) Ook deze van m'n Spidertje mag er zijn! THANKS!
Ciao!
Cooperini