![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Met AMI is hij er wel weer.
Richard had zondag serieuze haast met inpakken, geloof dat de vakantie voorafgaand aan SSAR was.
Via eBay proberen is ook nog een optie: http://stores.shop.ebay.nl/Italian-Miniatures
Ik had mijn GTV6 speciaal naast jouw geparkeerd want ik wist dat ik daar wel een graantje van je bezoekers kon meepikken.Zondag was het lekker druk en kreeg mijn SEI zelfs nog gezelschap van een grijze SEI. Ik moest helaas op tijd (13.30) weer naar huis. Desondanks toch weer genoten. Organisatie bedankt
Die Sei is echt briljant, WOW wat een auto! Heb er omheen gelopen en was leuk om hem op de paddock te zien blinken...haha, jij m'n Sei trok best wel wat aandacht ja![]()
Veloce, bedankt voor de complimenten en voor de mooie foto's!
typerende Zandv......miereneu.. naz. pitspost die met n loep, Marc zn pitsstops in de gaten hieldDe verrassing van de race kwam pas toen einduitslag defintief bekend was hierbij bleek dat de pitstop van Marc niet volgens het boekje was gegaan en daardoor kreeg hij straftijd.Ook de 147 van Erik de Jong/ Rory Bertram kreeg een straftijd. Hier door werd Koen v/d Velde als winnaar uitgeroepen en Tim de Leeuw als 2de met de 147 Diesel.