za sep 05, 2009 12:27
TIm, je roert daar toch wel de nodige belangrijke punten aan. Die tijdelijke pas bleek gelukkig wel wat ruimer geinterpreteerd, waarschijnlijk omdat vele vrijwillegers de hele doorlaat niet eens kenden...
Heb zowel zaterdag als zondag diverse mensen van de organisatie gevraagd waar dan de Media Parking is. Niemand, maar dan ook niemand wist het, menig was zo eerlijk te vertellen dat daar bij de briefing ook niets over verteld was 9of ze hebben niet goed geluisterd..). Ik begrijp dat men zo min mogelijk auto`s binnen wil hebben die niets met Alfa van doen hebben, of met het evenement, maar een iets betere organisatie rondom dit punt zou welkom zijn. 4 peroonspassen en 1 autodoorlaat is toch wel normaal ja.
Enerzijds zijn de races een grote publiekstrekker, anderzijds zijn naar mijn gevoel de racers wel een beetje weggewerkt. Meer ruimte zou niet alleen welkom maar zelfs zeer wenselijk zijn.
De start op zaterdag was regelementair zeer correct. Er was bij de briefing duidleijk gewaarschuwd op tijd te zijn vanwege de afstand naar de startopstelling. Probleem was duidelijk dat velen de regelementen met een start vanuit de pitstraa niet kennen! dat gemis is de organisatie niet verwijtbaar, wel betreffende coureurs m.i. Net zoals het gedrag bij de pacecar situaties.
Maar gezien eea en de kern van het evenement zou een extra opwarm/formatieronde wel leuk geweest zijn. Maar ja ik heb er naar de wedstrijdleiding toe ook begrip voor dat dit soort beslissingen heel snel genomen moet worden (binnen de 2 minuten)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.