Zo'n vriendin willen we toch allemaal!kreeg ik van mijn vriendin deze twee handbouw modellen:
Ik weet het, ik heb enorm geluk gehadZo'n vriendin willen we toch allemaal!kreeg ik van mijn vriendin deze twee handbouw modellen:
Koen
Hi Joe, I checked my Fabbri P3 and it has no clover leave sticker either. The "offical" photo is probably a prototype of the scale model though and it's no exception that there are slight differences with the final version that was sold. I woundn't worry about it.Hi Guys,
Can someone clear somthing up for me I have just bought from Alfa Romeo Sport Collection 2005 I think Model Number 30 Alfa Romeo Tipo B In My Photo the is no cloverleaf badge unlike one from website, is mine in-correct or is photo in Fabri webste wrong ?
Also from the same collection i have Alfetta GTV 6 Totip Number 75 from collection, bought it thinking it was mint but mirror is missing and some of decals are missing any where i can get replacement mirrors for this car model ?
Many Thanks
alfasudjoe
Foto-ets deeltjes verwijder ik altijd door ze voorzichtig met een hobbymesje los te peuteren. Is tot nu toe eigenlijk nog nooit fout gegaan. Wanneer je met het mesje onder een hoekje bent gekomen (dus alsof je het eraf wilt gaan snijden), laat het meestal vrij snel al los.Hehe, ja das meteen volle bak inderdaad.
Ik heb ook nog een Tron Alfetta berlina op de kop getikt voor 10 euro.
Het model is op een achterste deurklink compleet maar de lak is gaan ribbelen als gevolg van blanke lak over modelverf.
Deze moet dus opnieuw opgebouwd worden. Heeft iemand nog tips om de vele foto-ets deeltjes veilig te verwijderen?
ik wil niks beschadigen. En zouden er nog losse delen voor dit model beschikbaar zijn? de Tron site vermeld alleen nog alfetta racers en dit is een stradale. Kzal binnenkort nog even een fotootje plaatsen.
Waar kan ik een van de 2 bovenstaande modellen krijgen, ben helemaal niet bekend met e-bay???Na de drie eerder gemelde btcc/jtcc 155's (8124/8125 en 8130) duiken nu fotos op van de volgende 4 modellen.
8128 "color version" Zwart
8129 "color version" Rood