![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu kan het grote opbouwfeest beginnen.
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mooi project hoor,Body al gedeeltelijk gestraald ....... narigheid valt goed mee ...... binnen een paar weken heeft ze een nieuw kleurtje![]()
![]()
![]()
Grts, Eric
da's nou smaak...Maar, ik vind die wielen van je maar niks. snap best dat niet iedereen 18" wil maar dit is toch ook weer een beetje overdreven
Ik hoop dat er dan wel comfortabele stoelen inkomen, want met die gefixeerde anti-veerpoten wordt het een dolle boel!
Maar alle gekken op een stokje, ik ben benieuwd naar de volgende update.
Wat voor kleur mogen we deze schoonheid gaan bewonderen?
Ben stiekem aan een tweede sprint begonnen ..... dan gebeurt het wel eens dat ik foto's door mekaar haal ..... heb men onderschrift maar aangepastEen klein opmerkingkje, je onderschrift laat zien "1984 Alfa Sprint QV Rosso", volgens mij klopt hier iets niet meer zo te zien aan de laatste foto's![]()
No Problemo !!!! Eerst wel een seintje geven hé....anders zou je rit naar vlaams-brabant voor niks kunnen zijn, slaap niet onder de sprint .....Nu kom ik binnenkort ècht eens dat biertje/bakkie koffie halen en hem eens goed bekijken!
Hoi Eric,No Problemo !!!! Eerst wel een seintje geven hé....anders zou je rit naar vlaams-brabant voor niks kunnen zijn, slaap niet onder de sprint .....Nu kom ik binnenkort ècht eens dat biertje/bakkie koffie halen en hem eens goed bekijken!
Remmen monteren, wielen er op en schilderskar onder de koets uithalen ....![]()
![]()
![]()
Spaghetti ..... mmmmmm lekkel !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Grts, Eric