Zeker, maar het kan niet tippen aan het pure gevoel van de type 1 QV.
De stuurbekrachtiging, airco, de injectie, het is toch allemaal even anders.
Neemt niet weg dat het voor dagelijks gebruik een prima optie is.
Hoe herken ik hem? is het die man met die snor met hoed die bij meetings altijd achter een boom staat?. en vergeet jij die ene foto niet, om in ieder geval aan één twijfel een einde te maken.Voor beide bovenstaande heren,
Informatie heb ik bevestigd gekregen van de professor. Die is uiteraard aanwezig op het Internationale Boxertreffen. Jullie twee ook? Dan kunnen we aan alle twijfels een einde maken.
Groetjes,
Greyhound
ja dat krijg je dus als je nooit in het cafe komt en alleen maar in de shop hangt.....jeetje zeg.
Bullshit, 60k in 1 jaar, dagelijks gebruikt, geen krimp, van plus 45 op Italiaanse Autostrada voor de betaalhokjes, tot 2000 meter hoog naar Val Tho, tot -15, echt nooit gezeur gehad, gaat makkelijk! Als je al niet meer uit kan gaan van een auto uit bouwjaar 1993, gaan we dan nu ook al auto's uit 2000 wantrouwen?Ik wil hem niks te kort doen, maar 33 type 3 voor dagelijks gebruik vind ik ook al heel moedig
Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk ook sceptisch was, maar het is meer dan prima te doen.Ik wil hem niks te kort doen, maar 33 type 3 voor dagelijks gebruik vind ik ook al heel moedig
De optelsom zal niet helemaal correct zijn, in het register van Hylke zullen ook SCARB leden zitten bv., dus kan je niet zomaar 49+17 doen, maar het geeft wel een indruk. Hylke en ik gaan onze registers nog wel naast elkaar leggen. Ik ken sowieso al 3 type 1 QV's in Nederland, tel die er maar alvast bij opMet dank aan rzasa33, blijkbaar nog zo'n 1195 33 in NL.
Forum Reacties aantal QV's:
Type 3: 14
Type 2: 2
Type 1: 1
Totaal SCARB: 17
Totaal Alfaforum(extern): 10
Register Sergio: 40
Overzicht Hylke: 49
Er vanuit gaande dat er overlap is tussen beide registers (tel daarom alleen die van Hylke): 49+10+17= 76, en er wel een paar niet meer APK gekeurd zijn
Daarmee schatting max. 70 QV's ,maw ~5% van het aantal 33 (1 op 20 aangeboden 33 dus, vind dan maar ook nog eens een goede)
http://www.bovagrai.info/auto/2009/1.5.html