Toch maar een v6 inbouwen dan?
die kabels van de raambediening zijn echt en k*twerkje om te vervangen...
Veel plezier verder!
Gelukkig heb ik al een V6 in een hele fijne 75 liggen, dus geen noodzaak tot sleutelen lijkt me zo!Toch maar een v6 inbouwen dan?
die kabels van de raambediening zijn echt en k*twerkje om te vervangen...
Veel plezier verder!
He? Welnee. Raam op halverwege stand en twee moertjes losdraaien die het mechanisme met het raam verbindt. Verbindingsplaat een beetje naar achter duwen en dan kan je het raam opzij kantelen en er bovenlangs uittrekken. Dan drie moertjes bij de bediening, eentje langs de middengelijder en eentje van onderaf, en het hele zootje valt er zo uit.die kabels van de raambediening zijn echt en k*twerkje om te vervangen...
Je bedoelt te zeggen dat het raammechanisme bij een type 1 Giulietta nog uit allerlei losse delen bestaat?Bij de 75 mechanieken wel ja. De mechanieken met een losse kabel en katrolletjes zijn wat lastiger.
Raammechaniek van een 75 sleutel je zonder aanpassingen rechtstreeks in Giulietta 2e en 3e serie. En het lijkt me eigenlijk vrij sterk dat het niet in een type 1 zou passen. Overigens ben ik momenteel bezig die van mij naar elektrisch om te zetten, dus als Pieter nog handmatige mechanieken wil hebben heb ik daar binnenkort wat van liggen.klopt... mijn beide eerste series Giulietta hadden/hebben zo'n ouderwets systeem met een losse kabel.
Eruithalen is idd het probleem niet, het er weer werkend inkrijgen was een ander verhaal... 75-style mechanieken zullen ongetwijfeld passend te maken zijn, deuren zijn voor de rest grotendeels hetzelfde.