De kosten raming ging sky high. Maar goed, dat was ook bij de Alfa dealer...dus ga ik 'm voorlopig even terug halen voor een second opinion bij de lokale Ad Louche. Kijken wat hij er van bakt.
Voorlopig heb ik 'm nog niet helemaal afgeschreven...daar vind ik 'm stiekem toch te leuk voor! In zo'n korte tijd toch aardig verslingerd geraakt aan de charmes van een 75! Jur, ik weet nu een beetje hoe je je gevoeld hebt (emotioneel dan) bij het afscheid van jouw 75! Gelukkig voor mij is dit zonder nek-klachten.
@Jens: dashboard verlichting werd idd niet als APK afkeur genoemd...oude regeling waardoor de monteur 'm wel had genoteerd. Verder...tja, ik heb de garagist zelf gevraagd er "grondig" naar te kijken. Vragen om problemen, waarschijnlijk. Maar nu weet ik in ieder geval wat er moet gebeuren om 'm perfect te maken. Is één van de opties, zoals je ondertussen via PB weet.
@AlfettaOwner: niet zo zeer achterstallig onderhoud, meer te verwachten bij een auto die je voor een hele redelijke prijs koopt. Is van een SCARB lid (....) geweest die vanaf het eerste moment eerlijk is geweest dat er werk aan zit. Geen echte verrassing dus. Dat sleutelen...ja...dat heb ik ook vanaf het begin geweten...net als mijn gebrek aan technische kennis!
maar.......
@Sander: geen carport...geen optit zelfs. Hij staat gewoon op een algemene parkeerplek. Maar als je cususaanbod serieus is ga ik op zoek naar een sleutelruimte!! -> zie PB.