Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: BBQ+toerrit 2009 Kalmthout 20/9-route+betaling

zo sep 20, 2009 21:03

Organisatie bedankt!, kon de rit niet meedoen maar het was gezellig en lekker.

Erg mooie 1750 bertone aanwezig :thumbs:

Manu, als het nodig mocht zijn komen we de spider eens poetsen, sterkte :wink: En Philip sterkte met de Alfetta.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
156

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 20, 2009 21:26

Zo wij zijn ook weeral even thuis.Twas weer een mooie dag met een hele mooie toerrit en een lekkere gezellige bbq als afsluiter.Philip en Michel en alle anderen die dit weer mogelijk gemaakt hebben heel erg bedankt! =D>
Helaas geen foto's van mij want ik was de camera vergeten helaas. :oops:

SPIDERVELOCE1750

zo sep 20, 2009 21:34

Ook net weer thuis beland na een zeer gezellige EN lekkere namiddag !!!

Hadden we echt eens nodig om in zo'n ongegedwongen gezelschap te vertoeven . Het deed deugd dus . :D

Merci dus lieve mensen voor de organisatie . Jammer genoeg konden we de rit niet meedoen wegens gezondheidsperikelen van mijn Manneken , maar uitstel is geen afstel , dus we ontvangen met graagte nog deel twee van het roadbook om alsnog , als alles weer wat beter gaat , te gaan genieten van dit pareltje .

Al bedankt voor de kiekjes jongens .

En Dagmar : Supervoorstel !!! Maar kom toch gewoon maar eens naar Gent om te genieten ipv te poetsen . :lol: :wink:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: BBQ+toerrit 2009 Kalmthout 20/9-route+betaling

zo sep 20, 2009 21:46

En Dagmar : Supervoorstel !!! Maar kom toch gewoon maar eens naar Gent om te genieten ipv te poetsen . :lol: :wink:
De Gentse Feesten 8)

bedankt voor het compliment en aanbod :oops: :wink:
156

La macchina
Full Member
Full Member

zo sep 20, 2009 22:05

Toch nog een mooie dag/rit heen en terug gehad. (leuk in de tunneltjes :mrgreen: ) Door het ontbreken van de dop van mn nieuwe benzinetank maar niet besloten om deel te nemen aan de rit. Er stonden inderdaad enkele fraaie exemplaren. :thumbs: Bij de retour zijn we nog in de Liefkenshoektunnel gesukkeld (dan volg je eens gewoon 'Gent') :evil: €5,5 armer dan nog maar eens het kot open gezet in die belachelijk overprijsde tunnel.

In ieder geval leuke meeting met aangenaam gezelschap, mocht er volgend jaar opnieuw een editie komen zeker trg van de partij.
GT 1300 Junior ('74)
scarb n°: 5812

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 20, 2009 22:08

Toch nog een mooie dag/rit heen en terug gehad. (leuk in de tunneltjes :mrgreen: ) Door het ontbreken van de dop van mn nieuwe benzinetank maar niet besloten om deel te nemen aan de rit. Er stonden inderdaad enkele fraaie exemplaren. :thumbs: Bij de retour zijn we nog in de Liefkenshoektunnel gesukkeld (dan volg je eens gewoon 'Gent') :evil: €5,5 armer dan nog maar eens het kot open gezet in die belachelijk overprijsde tunnel.

In ieder geval leuke meeting met aangenaam gezelschap, mocht er volgend jaar opnieuw een editie komen zeker trg van de partij.
die van jouw mag er ook zijn!
156

SPIDERVELOCE1750

zo sep 20, 2009 22:23

Tof dat je er nog even bij was Pieter .

En eu ... De Liefkenshoektunnel is inderdaad aan de dure kant , maar via de ring van A'pen ( voorlopig nog zonder tolbrug :mrgreen: ) rij je wel zo'n 15 km rond . Geen idee wat je Bella per kilometer verbruikt , maar bij onze Novanta is het ongeveer een break even en dan rijd ik liever door zo'n geluidspijp zonder trajectcontrole . :lol:

Dagmar : Niet blozen maar komen . En zeker NIET tijdens de Gentse feesten !!! :wink:

En nog gauw even een overzichtje van de aanwezige wagens :

Afbeelding

Afbeelding

Alfarmada

zo sep 20, 2009 22:33

De lichten zijn uit, de kolen zijn op, de glazen leeg en de sleepkabel terug opgeborgen.

La macchina
Full Member
Full Member

zo sep 20, 2009 22:37

@Kristal: Voor alle duidelijkheid, die tunnel doe ik nooit meer. (Ik volgde gewoon richting Gent) :P

Leuke foto's btw :D
GT 1300 Junior ('74)
scarb n°: 5812

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 20, 2009 23:07

De lichten zijn uit, de kolen zijn op, de glazen leeg en de sleepkabel terug opgeborgen.
Philip,ik hoop dat je na de zoveelste tegenslag met de Gtv die sleepkabel voorgoed kunt opbergen.Volgende Kalmthout toerrit &bbq doen we MET gezonde Gtv,mooi uitgangspunt denk ik. :wink:

Performa
Guru
Guru

ma sep 21, 2009 00:50

Nogmaals bedankt voor de organisatie, de rit was mooi, het eten was leker, de bolides waren prachtig en het gezelschap was leuk.

Hier een filmpje

en de foto's(niet allen even boeiend):
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

Edspider85
Member
Member

ma sep 21, 2009 04:57

Heb spijt dat ik weer eens niet kon mee rijden, maar gezien mijn zus net uit Zuid Afrika terug is en geen tijd voor mre zelf ben ik het vergeten. Manu snel gezond worden hhe..... Ben zelf nie al te goed want zit met een Depresssie & Burnout dus was het voor my mischien zo al te mooilijk geweest. Volgende jaar zluuen we bij zijn, heb zus een Spider gekocht van 97 , dus zal ze in de toelomst mee rijden op ritten........ Ziet er weer uit dat het zeer gezeleg was daar in het Antwerpse....:)
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

ma sep 21, 2009 08:55

Die tunnel heb ik 4* betaald, eerst zaterdag, maar toen was het terrein onaangenaam leeg :oops:
Dus zondag nog maar eens gereden, toen door andere bezigheden 's middags te laat voor bbq, maar wel op tijd voor biertje en wat ouwehoeren, was nog leuk weer wat bekende en onbekende gezichten te zien. :thumbs:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

BOR
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 21, 2009 09:19

wat was het inderdaad een gezellige dag..... :D
weer een nieuw stukje haven /achterland mogen ontdekken :thumbs: het gezelschap was, zoals altijd, geweldig en de bbq was niet te versmaden.

dikke proficiat voor de organisatie en hopelijk volgend jaar weer !!

@ dagmar: thx voor de complimenten en nee hij is niet te koop :wink: :lol:
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

SPIDERVELOCE1750

ma sep 21, 2009 11:08

Mooie sfeerbeelden en filmpje van onderweg Xavier ; waarvoor dank . :thumbs:

Manu heeft geen fotookes gemaakt en ik maar 19 . :oops:

Even een paar :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding