Niet zo raar , want ze zijn beiden van hem .Wel een Zender set toch? (iig de zijskirts)
Vreemd, de advertentie is wel van Rob en deze twee 90's worden afgebeeld..
Ik doelde meer het feit dat Kas zei dat die 90 niet in onderdelen zou weggaan, maar de advertentie spreekt over 2 90's voor loop/sloop en ik neem dan aan dat het toch om de 90's op de foto gaatNiet zo raar , want ze zijn beiden van hem .Wel een Zender set toch? (iig de zijskirts)
Vreemd, de advertentie is wel van Rob en deze twee 90's worden afgebeeld..
Kan wel dat hij er Zender accessoires heeft " opgeplakt " . Het is nogal een racebeest volgens mij .
Alleen nog even geblindeerde ramen, Jens...dan ga ik je Don noemen.Mean Novanta?
Hij komt al uit een dead end street , dus dat komt zeker goed .Alleen nog even geblindeerde ramen, Jens...dan ga ik je Don noemen.Mean Novanta?
Een novanta is nooit mien. Niet met zilveren no-nals, niet met donkere no-nalsMean Novanta?
Nee dus JensJa dus Jens .
Ik ben dus niet mean .Nee dus JensJa dus Jens .
Wel handig dat je niet zo snel het remstof ziet
Na thuiskomst geeneens met een kwastje schoongemaakt?..........Wat dat remstof betreft : Je moest onze originele velgen nu eens zien , na al dat bergpassengeweld .
Na thuiskomst geeneens met een kwastje schoongemaakt?..........Wat dat remstof betreft : Je moest onze originele velgen nu eens zien , na al dat bergpassengeweld .
Doe ik al als ik even naar de supermarkt ben geweest............