op deze site kan ik iig geen Alfa's vinden:Daar is ie weer. Laat me raden, als je de Alfa's die hij heeft moet opschrijven past het niet op een A4tje? Die man heeft echt een waanzinnige collectie.Jay Leno
Ben zelf een fan van het vooroorlogse merk Duesenberg, meneer Leno ook. Hij bezit dan ook de helft van alle Duesenbergs ooit gemaakt.
Een Duesenberg kost 3 of 4 zoveel als een Rolls Royce uit die tijd, ook al niet echt goedkoop. Geld heeft meneer Leno ook genoeg. Gelukkig ook smaak.
Als die man ooit net zo idolaat wordt van Alfa..... dan bouwt ie er nog een schuur bij en verhuist het hele "SCARB" wagenpark daarheen
Wel een Lancia....met onderstaande beschrijving...AUW!op deze site kan ik iig geen Alfa's vinden:Daar is ie weer. Laat me raden, als je de Alfa's die hij heeft moet opschrijven past het niet op een A4tje? Die man heeft echt een waanzinnige collectie.Jay Leno
Ben zelf een fan van het vooroorlogse merk Duesenberg, meneer Leno ook. Hij bezit dan ook de helft van alle Duesenbergs ooit gemaakt.
Een Duesenberg kost 3 of 4 zoveel als een Rolls Royce uit die tijd, ook al niet echt goedkoop. Geld heeft meneer Leno ook genoeg. Gelukkig ook smaak.
Als die man ooit net zo idolaat wordt van Alfa..... dan bouwt ie er nog een schuur bij en verhuist het hele "SCARB" wagenpark daarheen
http://www.jaylenosgarage.com
Tik Alfa Romeo in bij Search en dit lijstje komt naar voor:op deze site kan ik iig geen Alfa's vinden:Daar is ie weer. Laat me raden, als je de Alfa's die hij heeft moet opschrijven past het niet op een A4tje? Die man heeft echt een waanzinnige collectie.Jay Leno
http://www.jaylenosgarage.com
Ed Raket in het kabinet (Verona of Pisa Spaan & Vermegen dacht ik... )ED nijpels....u weet wel.......
reed vroeger een Giulietta...........
Dat zijn niet Jay's auto's maar auto's van anderen die je daar kunt uploaden
Tik Alfa Romeo in bij Search en dit lijstje komt naar voor:
1971 Spider
1984 Callaway Biturbo Prototype
1988 Milano Verde
1982 GTV6
2003 156 TS
Valt overigens nog mee...
Tataaa!!! FF op zolder kijken en...ED nijpels....u weet wel.......
reed vroeger een Giulietta...........
Dit zijn ook meer de mensen die ik bedoel Enkel in een 147 rijden maakt je natuurlijk nog geen Alfist.Swedish drummer Chris Dangerous of "The Hives" is an true Alfisti.
He owns/owned for example a´GTV6,Giulietta Spider,1600 GTA Stradale,156 GTA and a´GT 3.2.
He also owns an Wiesmann,Lancia Delta Integrale Evo and a´Ferrari 550 Maranello + more...
In a Swedish TV-show he explained the one major problem with the Ferrari: "It´s not an Alfa..."