Was ik bij. Aan het einde van de Brabandrit.Leontien van Moorsel kreeg ooit een Alfa 33, las ik ooit eens in Duemila.
Daarna gratis knalfeest.
Tjerry
Was ik bij. Aan het einde van de Brabandrit.Leontien van Moorsel kreeg ooit een Alfa 33, las ik ooit eens in Duemila.
Was het vroeger misschien mode om je sleutelhanger (met merkembleem) uit je broekzak te laten hangen? Zodat iedereen kan zien wat je rijdt. Ik heb een plaat van Shocking Blue waarop een van de andere muziekanten (niet Van Leeuwen) een Alfa-hangertje uit zijn broekzak heeft hangenRobbie van Leeuwen (Shocking Blue), behalve diverse Maserati's ook een tweetal Alfa's. GT 1300 Junior en een 1959 2-liter Spider
Ik heb eens gehoord dat mijn 75 V6 ook van Dewael is geweestvroeger Guy Verhofstadt een trits Alfa's : de laatste een 75 3.0V6 america .
verder politici vroeger en nu :
Patrick Dewael 75 2.0ts .
Filip Dewinter wisten we al 'n zwarte met verduisterde ramen in kogelwerend glas...vroeger Guy Verhofstadt een trits Alfa's : de laatste een 75 3.0V6 america .
verder politici vroeger en nu :
Patrick Dewael 75 2.0ts .
Filip Dewinter 166 2.4jtdM20v
Frank Vanhecke 145 2.0qv
de chauffeur van Bart Dewever : Alfa Gt
JM Dedecker : 159 ; kwam hij mee aangereden op de rally van Ieper !
Frank Raes (Sporza voetbaljournalist) : 159sw
Jim Glickenhaus (die van de 1-off Pininfarina P4/3 omgebouwde enzo) : 8c
Jan des Bouvrie : 8c
Jay Kay : 8c
Nick Mason : 8c
En hij heeft hem nog steeds, zo bleek afgelopen weekend in een (chaotische ) Dit was het Nieuws.Overigens rijd Frank de Grave een rode Spider type 2. Ooit eens gezien bij (toen nog) twee vandaag.
Beetje late reactie, maar André is helaas geen Alfist. Woont enkele straten bij mij vandaan, mijn ouders en grootouders wonnen letterlijk bij 'm om de hoek dus kom 'm vaak genoeg tegen. Is echter liefhebber van 't duitse spul, met name Mercedes. Een wals staat overigens niet in de garage.Even een oud topic afstoffen...
De in 2009 op vijf na best verkopende artiest ter wereld ook een Alfist? Opvallende gelijkenis van het lettertype...
En verzamelde JZ onderdelen... of ie nou ook een JZ gehad heeft weet ik (nog) niet... maar die onderdelen zijn toen ie in Luxemburg huishield weer langzaam allemaal naar een Scheveningse handelaar gespijpeld waar ik ze dan weer ophaalde... Zat af en toe best leuk spul tussen... "YEAH! Een JZ stoelscharnier met échte R&R historie!"Robbie van Leeuwen (Shocking Blue), behalve diverse Maserati's ook een tweetal Alfa's. GT 1300 Junior en een 1959 2-liter Spider
En verzamelde JZ onderdelen... of ie nou ook een JZ gehad heeft weet ik (nog) niet... maar die onderdelen zijn toen ie in Luxemburg huishield weer langzaam allemaal naar een Scheveningse handelaar gespijpeld waar ik ze dan weer ophaalde... Zat af en toe best leuk spul tussen... "YEAH! Een JZ stoelscharnier met échte R&R historie!"Robbie van Leeuwen (Shocking Blue), behalve diverse Maserati's ook een tweetal Alfa's. GT 1300 Junior en een 1959 2-liter Spider
En wat te denken van Maggie McNeal? Die van Mouth & McNeal... Alias Sjoukje van 't Spijker?
Leuke nummerplaat he?
Vergelijk maar eens met wat er op hoort te zitten...
Foutje van de nummerbordmaker of bewust gedaan voor de foto? Photoshop bestond tenslotte nog niet...
Koen
Het karretje bestaat nog steeds:
Alfa Romeo Junior Zagato 1300 1801061