Ggggoed....Sander heeft het meeste gras al voor mijn voeten weg gemaaid...
Maar ja, hij is dan ook de meester, ik slechts de leerling.
Vandaag dus wel een hoop bij geleerd! De volgende keer als mijn radiatorslang vervangen moet worden, bougies gewisseld (vooral het loshalen van de luchtslang) of de uitlaat lek is gaat dat zelf wel lukken...behalve als het de spruitstukken zijn, natuurlijk.
Ook meteen even uitleg gekregen over wat er nog moet gebeuren, vooral met de schijven. Zoals Sander het vertelt (boutje los, pinnetje weg, blokjes wisselen, 6 boutjes los, schijfjes vervangen) klinkt 't als een kwartiertje werk...met hulp van Sander zal 't een uurtje of 2 worden...maar wanneer ik zelf had moeten kloten had 't nooit meer goed gekomen, waarschijnlijk.
Volgende keer dus weer heeeeel goed opletten!!
Het kerstpakketje is al een flink stuk leger geworden, ookal zijn er nog wat dingen (bezineslag & klemmetjes) bijgekomen. Er zit nog genoeg in om een dagje van de straat te zijn...nou ja, eigenlijk hebben we vandaag ook de hele dag op straat gelegen...onder een 75-op-klosjes.
Helaas zitten morgen en komend weekend al vol met andere sociale verplichtingen, maar hopelijk is daar nog wat aan te doen! Ik kan namelijk niet wachten op het vervolg van de crash course Italiaanse autotechniek!!
Sander, dank je voor deze eerste wijze lessen!! Ik heb op de terugweg genoten van het "volwassen" geluid dat er nu uit de uitlaat komt! En veel plezier morgen natuurlijk!! (wel slapen vannacht, hoor!!)
Fotootje van Sander in zijn favoriete postie (op z'n rug) volgt nog!