GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: SCARB 27 september: Midden Nederland rit

wo sep 30, 2009 08:47

Ik lees dit alles hier al een paar dagen.Heb zelf niet mee kunnen rijden.
Ik denk niet dat de organisatie dit niet moetzien als commentaar,maar als
iets waar een volgende rit een keer extra over nagedacht moet worden.
Heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt met drempels en bruggetjes.
Ik heb ook wel eens gedacht ik ga naar huis,maar ach dat hebben we allemaal
wel eens gehad denk ik.Heb ook wel eens over zandpaden moeten rijden.
Dit is gewoon een leermoment en ik ben blij dat er leden binnen de club zitten
die de ritten uitzetten en ons proberen een leuke dag te bezorgen.
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982

database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Berlina155
Newbie
Newbie

wo sep 30, 2009 09:28

Voor elke vraag geeft u één punt. Gaat u nu met droge ogen vertellen dat alle punten rijders meer dan 6 vragen fout hadden ?

Als u verder niets aantoont, rest mij nog u te bedanken voor het uitzetten van de rit.

Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: SCARB 27 september: Midden Nederland rit

wo sep 30, 2009 09:45

Voor elke vraag geeft u één punt. Gaat u nu met droge ogen vertellen dat alle punten rijders meer dan 6 vragen fout hadden ?

Als u verder niets aantoont, rest mij nog u te bedanken voor het uitzetten van de rit.
Waar haal je die informatie vandaan?
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

GTAsw
Full Member
Full Member

wo sep 30, 2009 10:46

Wie hebben er eigenlijk de top 3 behaald?
156 GTA sw '02

Merijnnieuwenhuis
Full Member
Full Member

wo sep 30, 2009 12:49

iemand toevallig een actiefoto gemaakt van mn alfetta? :oops:
75

Mito 1.3 volgens nummerbord een JTD

gehad: , fetta, 75 imola, 33 QV S, 75 3.0 QV, 75 1.8 carbs, 155 2.0 16v

ebbr
Guru
Guru

wo sep 30, 2009 16:02

Ik ben wel 'na' de actie op de foto gezet :wink: en kom met mijn kop ook een paar keer in het album voor :roll:
Afbeelding

Wat een lekkere rit was dit 'met top weer'....wil zondag wel weer spideren door 't Gooi, maar ja dat weer nu.

Ik had een luxe spiegelreflexcamera bij me met lege batterij :oops: Topfotograaf dat ik ben...
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

wo sep 30, 2009 17:55

Ik had een luxe spiegelreflexcamera bij me met lege batterij :oops: Topfotograaf dat ik ben...
De amateur heeft tegenwoordig ook meerdere extra batterijen bij zich ;)

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Berlina155
Newbie
Newbie

wo sep 30, 2009 19:15

Robkg:
Het analytisch vermogen is toch jouw specialiteit ! Maar de organisatie geeft dit zelf aan. Zij schrijven dat alles wat ik opschrijf niet bij hen geverifieerd is (dat klopt) en dus onwaar. Dat laatste is dan weer voor hun rekening. De organisatie schrijft ondermeer dat "Het juiste aantal antwoorden de score heeft bepaald." Ook mijn stelling dat er meerdere deelnemers geweest moeten zijn met 0,1,2 of 3 fouten (waardoor er dus schifting plaats zou moeten vinden) wordt naar het Rijk der Fabelen verwezen. Aangezien wij niet bij de eerste zes geëindigd zijn en er geen schifting heeft plaatsgevonden op basis van de behendigheidsrit (zoals aangegeven in het routeboek) zou logischerwijs betekenen dat bijvoorbeeld de numero 1 geen fouten heeft gemaakt, de numero 2 bijvoorbeeld 1 fout etc.
Uiteraard kan het ook nog zo zijn dat bijvoorbeeld de numero 3 tot en met 6 hetzelfde aantal punten heeft behaald (hoewel de organisatie aangeeft dat de score de einduitslag heeft bepaald) en dat er een vorm van loting heeft plaatsgevonden op basis van wat dan ook.

Verder is het voor mij een gesloten boek, er is al teveel geschreven over dit volstrekt onbelangrijke onderwerp.

Voor de Blauwe Smurf; de familie Hoogveld (huidig nr. 11) zijn 2e geworden, verder geen bekende namen in de Top 6. Gewoon dus de volgende keer de thuiswedstrijd winnen !
(Hoop dat mijn info op waarheid berust, want niet geverifieerd bij de organisatie)

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

wo sep 30, 2009 20:27

Verder is het voor mij een gesloten boek
Fijn. 8)

Van mijn kant complimenten voor de energie die de organisatoren in het uitzetten van deze mooie rit gestopt hebben, wij hebben een leuke dag gehad.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

wo sep 30, 2009 20:29

Als local was het wel grappig om de rit te rijden (en pardoes in je eigen woonplaats door eigenwijzigheid verkeerd te rijden...).
Ik vond alleen die tussenstop bij Autoland niet nodig, en heb ook weleens een paar keer gefronst in de woonwijken: die stukjes hadden net zo makkelijk anders uitgezet kunnen worden. Zeker dat laatste gekronkel door Eemnes heen: niet nodig voor ons en ik vermoed ronduit hinderlijk voor de bewoners.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

156FM

wo sep 30, 2009 22:07

Wanneer komt er eens een rit zonder puzzelgeouwehoer :wink:
Gewoon een simpel routeboek met onderweg veel te zien, leuke vaste stops met veel alfa's bijelkaar gestald op een dorpsplein of zo.

Wij hebben ook eens een rit uitgezet met achteraf van die 2voor12 betweters.
Kan je zeggen we doen het nooit meer, vele zondagen in de alfa gezeten om alles "zo mooi mogelijk" in te plannen en dan dat gezeik aan
te horen van pietluttige dingetjes.

Vindt wel dat er rekening moet worden gehouden met "verlaagde" Alfa's (Alfa = sportief) anders kunnen we beter mee doen met de Daihatsuclub.

Hierbij hulde uitzetters. :thumbs:
156FM

Berlina155
Newbie
Newbie

wo sep 30, 2009 22:59

Dat gezeur over de vragen komt door het wedstrijdelement, namelijk het puzzelrit kampioenschap. Vandaar ook mijn voorstel om een Sport en Tourklasse te maken waarbij de Sportklasse voor de punten gaan en de Tourklasse gezellig gaat toeren. Wat mij betreft delen ze dan ook de prijzen uit in de Tourklasse, zijn we gelijk verlost van het gezeur dat altijd dezelfde personen winnen.

Overigens kun je bijna geen rit meer uitzetten zonder drempels.

steve artc143
Full Member
Full Member

wo sep 30, 2009 23:03

Ook wij hebben genoten van de rit leuke route en een zeer mooie omgeving. Bezoekje aan autoland was zeker de moeite waard (we komen niet allemaal uit hilverdorp) en zeer coulant van de eigenaar om op zijn vrije dag toch de winkel open te doen. De behendingheids proef was een leuke afsluiter zeker als je een navigator hebt die niet eens een rijbewijs heeft :roll: :roll:

Zeker het stuk rond en door de loosdrechtse plassen was weer terug naar de jeugd omdat ik daar vroeger veel geweest ben en er in al die jaren toch veel verandert is nu snap ik alleen 1 ding niet de organisatie doet zeer zijn best om deze route's uit te zetten en elke keer valt me op dat men toch steeds weer commentaar heeft op drempels, teveel door woonwijken, punten telling en dan ook nog eens dat men moet stoppen met het puzzel geouwehoer!!!! Het is al een keer eerder aan de orde geweest maar als je niet mee wil doen voor de punten of voor de eind uitslag moet je gewoon de route rijden en laat je de opdrachten en vragen gewoon lekker links liggen je bent het niet verplicht om er aan mee te doen.

Verder wil ik de organisatie bedanken voor het uitzetten van deze leuke route en vireo voor de gastvrije ontvangst
The absolut expression of italian technology

Was driving a 156 2.4 JTD Berline

Was driving a 156 1.9 jtd sw squadra equiped

Now driving 166 2.0 twin spark

Peterke
Full Member
Full Member

wo sep 30, 2009 23:04

Dat gezeur over de vragen komt door het wedstrijdelement, namelijk het puzzelrit kampioenschap. Vandaar ook mijn voorstel om een Sport en Tourklasse te maken waarbij de Sportklasse voor de punten gaan en de Tourklasse gezellig gaat toeren. Wat mij betreft delen ze dan ook de prijzen uit in de Tourklasse, zijn we gelijk verlost van het gezeur dat altijd dezelfde personen winnen.

Overigens kun je bijna geen rit meer uitzetten zonder drempels.
Hangt ervan af welke locatie je voor een rit kiest. Ik snap dat het midden in het lands moeilijker is dan bijvoorbeeld en in zuiden of noorden waar dat best te doen is. Maar drempels vind je nu eenmaal een woonwijken dus als je minder drempels wilt moet je die woonwijken proberen te vermijden.
Alfa Romeo 75 TS Rosso Numerata 2999
Alfa Romeo Spider Type 4 Nero
Alfa Romeo 147 1,6 TS Nero
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
BMW X6 M50D Carbon Black

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 30, 2009 23:05

Wanneer komt er eens een rit zonder puzzelgeouwehoer :wink:
Gewoon een simpel routeboek met onderweg veel te zien, leuke vaste stops met veel alfa's bijelkaar gestald op een dorpsplein of zo.
Doe dan mee aan de Volante-rit. Is waarschijnlijk gewoon weer volgend jaar de 2e paasdag. Wordt georganiseerd door Jan1300
''Drive tastefully''

Terug naar “Evenementen”