Volgens mij was het in Breukelen..?
Na even wat gegoogle heb ik een foto ervan gevonden. Het doen weer pijn om dat ding te zien
Ja, ik heb een hele slechte smoes. ''Ik ben dan op vakantie naar Spanje''Mooi! Kan je keurig legaal naar de tansaxle dag met de 90!!
Of had je nou een of ander smoesje??
Als 't nou nog Italie was....Ja, ik heb een hele slechte smoes. ''Ik ben dan op vakantie naar Spanje''Mooi! Kan je keurig legaal naar de tansaxle dag met de 90!!
Of had je nou een of ander smoesje??
Is dat wel zo? Scheelt het om alleen standaard achterveren te monteren en de voorkant laag te houden? Persoonlijk lijkt me totale verhoging veel effectiever. Allemaal voor behoud van de auto!Als je m alleen achter voorziet van de orginele veren dat scheelt al een boel.. en staat ie ook stoer
Ja, dat is zo.Is dat wel zo? Scheelt het om alleen standaard achterveren te monteren en de voorkant laag te houden? Persoonlijk lijkt me totale verhoging veel effectiever. Allemaal voor behoud van de auto!Als je m alleen achter voorziet van de orginele veren dat scheelt al een boel.. en staat ie ook stoer
En ík hou de 75 ook zo!! Tot verdriet van twee niet nader te noemen Alfisti. (oké, V6 stabi ligt ondertussen wel in de huiskamer te wachten...thanks Jur!)En zo'n auto is echt niet minder als ie niet meer verlaagd is! Mijn 75 was ook nooit verlaagd, en ik heb ook nooit de behoefte gehad om een auto te verlagen.
Oke. Er zitten al goeie schokbrekers op. Dus dat zit wel goed.Ik bedoelde met 'dempertje' de schokdempers
Maar gelijk heb je!
En idd eentje voor het lampje (weet zo uit het hoofd niet, waar die zit) en eentje voor de drukmeter. (tonnetje achter op het blok, tussen de V, kan je enkel loshalen met een ingekorte steeksleutel 14)