Haha, geeft niksOeps...
Heb ik even verkeerd gelezen, Mark. Ben ook teveel tegelijk aan het doen met honderden mailtjes na de vakantie
Ben wel erg benieuwd naar die nieuwe Starlines
Haha, geeft niksOeps...
Heb ik even verkeerd gelezen, Mark. Ben ook teveel tegelijk aan het doen met honderden mailtjes na de vakantie
Mark, Dat was hem niet die ik bedoel. Het is zeker weten en 2000 berlina, een goed lijkend model van nederlands fabrikaat (maar kan zomaar in engeland geprodiceerd zijn want dat gebeurde wel meer bij Smiths models als ik me niet vergis) en wordt al enige jaren niet meer geproduceerd.
Dit zou 'm best kunnen zijn, de maker die ik bedoel is Conquest models:
Koen
Ziet er toch redelijk dramatisch uit met die ruiten, zonde. De les die hieruit is te halen: altijd je foto-ets delen passen voordat je de body spuit, want vaak is de body makkelijker aan te passen bij pasproblemen dan het foto-ets, maar niet wanneer hij al gespoten is.En hier nog wat foto's van mijn 1750 berlina (die andere was van de verkoper).
Dit is zo erg, als dat gebeurt. Ik heb ook ooit uit ervaring geleerd dat dat niet samengaat, hobbyverf en autolak, maar gelukkig niet op een hele kit.En de Tron Alfetta:
Gespoten met modelverf en later blanke lak op aangebracht door de vorige eigenaar. Dat ging dus helaas niet samen..
Dat word dus alles opnieuw doen, ik denk dat hij wit gaat worden ohja, hij mist ook een deurkrukje achter.
Met een gekneveld 1:43 lijkje in de kofferbak?Ik zie een schitterend onderwater-diorama voor me
Met snijden gaat het sowieso fout vrees ik. Een lijm als Bisonkit kun je er achteraf meestal nog wel afkrijgen en blijft de lak (als hij er goed op zit) onbeschadigd. Een echt harde lijm, dat wordt een heel stuk lastiger...De lijm is vrij hard,maar ik denk met een hobbymesje wel weg te snijden. vraag is dan alleen, gaat de verf mee? ik ben bang van wel.
Mark, Dat was hem niet die ik bedoel. Het is zeker weten en 2000 berlina, een goed lijkend model van nederlands fabrikaat (maar kan zomaar in engeland geprodiceerd zijn want dat gebeurde wel meer bij Smiths models als ik me niet vergis) en wordt al enige jaren niet meer geproduceerd.
Dit zou 'm best kunnen zijn, de maker die ik bedoel is Conquest models:
Koen
Komt dan ook de paginanummering weer in orde? Ik bedoel de bekende foutmelding. Is toch las-tigNog 1 nachtje slapen en dan: pagina 400 in dit prachtige topic!
Helaas... dat blijft iedere keer terugkomen, gevolg van een database probleempje. Het boekentopic heeft er ook last van.Komt dan ook de paginanummering weer in orde? Ik bedoel de bekende foutmelding. Is toch las-tigNog 1 nachtje slapen en dan: pagina 400 in dit prachtige topic!
Is zeker lastig, vooral wanneer je indexes wilt maken, want die kloppen soms ook niet door deze fout. Vraag maar aan Dink! En ik ben er zelf net ook weer eens mee geconfronteerd in de voorgaande post.Komt dan ook de paginanummering weer in orde? Ik bedoel de bekende foutmelding. Is toch las-tigNog 1 nachtje slapen en dan: pagina 400 in dit prachtige topic!
Heerlijk he, dat soort mazzeltjesLeuke serie zo, en mooi fotowerk
Een exemplaar van die AR6 bus heb ik een tijdje geleden op de kop getikt. Echt zo'n model waarvan je verwacht dat je het nooit te pakken zult krijgen tenzij je bereid bent een buitensporig bedrag neer te leggen. Gelukkig viel dat dit keer mee en had ik de mazzel dat de oorspronkelijke koper (op MP) niet op de mails van de verkoper reageerde.