Lekke schokdemper kwam inderdaad door de verlaging, alleen niet omdat ik de veer verkeerd had gemonteerd.
Als die originele schokdemper al een x wat jaar op originele hoogte heeft gestaan, en hij moet dan plotseling op een een heel andere stand gaan werken, kunnen ze wel eens gaan lekken.
Verlagings veer is gemonteerd met behulp van veerklemmen, en de bout van de veerschotel is eraf gekomen met een luchtsleutel.
Weet zelf ook goed dat je geen tang op de veerpoot mag zetten.
Ashoes zat dus uiteindelijk gewoon een droogte scheurtje in, heb bij dé & montage van de veerpoten een dik stuk doek om de hoezen gehad, want ik was al gewaarschuwd dat ze wel eens lek geduwt worden. Maar ook hiet hetzelfde, door de verlaging gaan natuurlijk de aandrijfassen in een andere stand staan, en daardoor kunnen de hoezen ook sneller gaan slijten.
De barstjes, max 1cm groot, in de remschijf, en de rammelende kat, had ik al ontdekt in de eerste week dat ik de auto had, voor dat ik er zelf iets aan had gedaan. Tis trouwens geen RVS, was het maar zo, begint nu alweer te corroderen.

Er zit bij die draagarm aan de ene kant een veel te lange bout, en aan de andere kant zitten er 3! vulplaten tussen, en daar rammelt hij nu op.
Kan ik hier bij als ik het wiel eraf haal, of moet dan het subframe een stukje zakken? En dan gelijk maar vervangen voor bouten op lengte, met nylon moeren?
Ik zei ook "No Offense", zelfs de beste keurmeesters zien wel een wat over het hoofd, en CO is voor mij nog nooit een probleem geweest voor de APK, terwijl ik een auto heb gehad die meer als 10x de toegestane waardes had, en die kwam in 1x door de APK
Zow wat een verhaal op de zondag ochtend