Alleen gevoelswaarde, of ga (kan?) je testen of het écht verschil maakt?
Ze wordt wel steeds mooier !!! Nu dus ook onderhuids weer!
maar... WEL USA merk
Een orginele Imola folder.
Dr bovenop ligt mn nieuwe zonnebril,een rayban aviator(made in Italy),gekregen van mn meissie
Dé zonnebril der zonnebrillen!maar... WEL USA merk
Een orginele Imola folder.
Dr bovenop ligt mn nieuwe zonnebril,een rayban aviator(made in Italy),gekregen van mn meissie
Ziet er goed uit!! Ben heel benieuwd hoe ze er in 't echt bij staat!! Hopen op een zonnetje morgen zodat de glans mooi uit komt...zonnebril gaat in ieder geval mee!!Vandaag is de 75 professioneel gepolijst,en ik moet zeggen,damn wat is ze mooi geworden.
Morgen live te bewonderen op de transaxledag,hier een mooie foto
Kleine tip: Bij de meeste >20 jaar oude interieurs is de bestuurderszitting voelbaar en zichtbaar meer gesleten dan die van de passagier.Zo,ik heb weer een mooie update
Vandaag bij jef 75 een orgineel zwart lederen interieur opgehaald,en bij thuiskost meteen de stoelen en achterbank gemonteerd.
Vandeweek op mn gemakje even de inzetstukken van de deurpanelen overzetten,en dan is het compleet.
Het zit superlekker,en staat echt geweldig,wat een mooi interieur
of een kussen regelen van een bijrijders stoel en zorgen dat beide zijde weer strak staanKleine tip: Bij de meeste >20 jaar oude interieurs is de bestuurderszitting voelbaar en zichtbaar meer gesleten dan die van de passagier.Zo,ik heb weer een mooie update
Vandaag bij jef 75 een orgineel zwart lederen interieur opgehaald,en bij thuiskost meteen de stoelen en achterbank gemonteerd.
Vandeweek op mn gemakje even de inzetstukken van de deurpanelen overzetten,en dan is het compleet.
Het zit superlekker,en staat echt geweldig,wat een mooi interieur
Bij mij zat je voelbaar lager aan de bestuurderskant omdat het schuim niet meer zo sterk is als het ooit was.
Wat je bij deze stoelen (ik heb ze zelf ook ) kan doen is de zittingen links en rechts verwisselen.
Op deze manier kan het nogmaals 15 jaar mee zonder dat het gaat scheuren.
Helaas was de vorige eigenaar van mijn auto dit verzaakt, waardoor er een scheur zit in de zitting. (aan de passagierskant nu )
Deze ga ik tzt een keer laten herstellen, maar dat is alles behalve gratis.
Op mijn 33 QV had ik de wisseltruc ook gedaan, dit is echt dé truc om de levensduur van je stoelen te verlengen!
Groet, Pieter