zeker weten, waren meer rookies die toch wel grote stappen hebben gemaakt, Jon rijdt nu, zelfs met carburatieproblemen al 2.12 nog wat. Jan bij zijn debuut met de prachtige rode giulia al in de 2.13, Stephanie gaat ook lekker, de Maserati heeft de snelheid gevonden (2.07 uit mijn hoofd, en er zit nog meer in). Zeer veel belovend allemaal voor 2010!!
Mijn algehele indruk was: mooi startveld! Super! door het hele veld heen faire competitie! Ik heb het idee dat veel persoonlijke records gisteren gebroken zijn. De mijne ook, nu 2.10.4. Mijn doelstelling begin dit jaar was in de 2.10 rijden, en dat is dus gelukt, ook al heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel gereden.
Ik ben meer dan tevreden, niet alleen over mijzelf, maar vooral niet te vergeten over AG die dit mogelijk heeft gemaakt door ervoor te zorgen dat ie blijft rijden, maar zeker ook op alle SI rijders voor wat er dit hele jaar maar met name gisteren is neergezet! volgend jaa naar vaste startvelden van 20 en uitschieters naar de 30?
voor de twijfelaars: er staan een aantal auto`s te koop waar je geen slecht figuur mee zal slaan.
voor de bouwers: maak dat ding nu eindelijk eens af...
haal die licentie als je hem nog niet hebt en ga eens controleren op de baan of alle ingebouwde theorie mbt de techniek daadwerkelijk werkt.
Dank aan drukkerij Alfabet /Patrick en de andere sponsoren voor de diverse extra prijzen die zijn ingesteld, en voor de aanwezigheid van Patrick die naast het schieten van mooie foto`s tot het einde gebleven is om de prijzen uit te reiken..
Ik wil voor 2010 graag wat meer deelnemers in bij lady`s , en genoeg rookies om weer om deze beker te vechten.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.