Hulde Ron !!!
En een dikke proficiat natuurlijk .
U hebt zodadelijk een PBtje .
@Tom : Jij ook .
Niet bekend met deze 90, maarKristal (of iemand anders natuurlijk ),
iemand bekend met deze 90: http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Romeo/1 ... zione.html?
Heb namelijk een tweede garagebox kunnen huren (voor 25€ de maand ) en aangezien ik een zwak voor de uber-75 heb, zou ik graag misschien een kijkje gaan nemen.
Ohja heeft er iemand (natuurlijk wel) wat meer informatie over deze motoruitvoering en dergelijke..
Alvast bedankt..
... maak er maar een foto van als je gaat kijkenspeciale 'spaghetti' uitlaatcollecteur.
Merciekes Tom . Erg leukHey Kristal,
Ken je deze al...?
Man, wat is DAT mooiBak staat klaar
As ook gevonden
Apart is het wel in ieder geval.
Wat voor jou Dibro?Apart is het wel in ieder geval.
Laat ik het zo zeggen: ik vindt het best mooi & het is zeker niet alledaags (niet dat een 90 dat sowieso is), en tja, het is een V6, toch?Wat voor jou dibro?Apart is het wel in ieder geval.
Deze is van een ex Alfa dealer uit Hoogeveen. Ik ken de man persoonlijk en hij heeft hem nog steeds.Tijd om nog wat Nederlandse gespotte exemplaren , waar we nog geen VINnetje van hebben , weer even onder de aandacht te brengen . ( Bedankt voor de tip KAS )
Novanta van de dag :
En hier de pagina bij het register .
Wie meer info weet over deze wagen , zou mij heel gelukkig maken .
Geen originele fabriekskleur in deze contreien . Dat waren enkel :
kwam net deze tegen. Is dit een fabriekskleur?
Apart is het wel in ieder geval.
Ik had de moed al een beetje opgegeven , dus heel erg bedankt voor je reactie !!!Deze is van een ex Alfa dealer uit Hoogeveen. Ik ken de man persoonlijk en hij heeft hem nog steeds.Tijd om nog wat Nederlandse gespotte exemplaren , waar we nog geen VINnetje van hebben , weer even onder de aandacht te brengen . ( Bedankt voor de tip KAS )
Novanta van de dag :
En hier de pagina bij het register .
Wie meer info weet over deze wagen , zou mij heel gelukkig maken .
Deze is bijna nieuw en zeer weinig kilometers. Ik zal als ik t'huis ben wel even kijken of zijn nummers nog heb.