Is een kleur die ze geleend hebben van een ander merk, kijk maar naar de deurklinken, die hebben
ze ook maar even meegespoten. Als je goed kijkt staat er rechtsachterin een rode 90, tussen die
2 rode 75-ers in. Je kunt net de daklijn zien.
Amaai Harrie , jij hebt wel nog geen brilleken nodig .Is een kleur die ze geleend hebben van een ander merk, kijk maar naar de deurklinken, die hebben
ze ook maar even meegespoten. Als je goed kijkt staat er rechtsachterin een rode 90, tussen die
Ik had in een Hollands kleurboekske gekeken .Kristal,
je vergeet donkerblauw metallic; supersjieke kleur die ik alleen nog op Italiaanse 90"s gezien he,maar wel al 5-10 exemplaren inmiddels,dus echt originele kleur
Mijn oorkes zijn slecht, maar oogkes nie hoor.Amaai Harrie , jij hebt wel nog geen brilleken nodig .Is een kleur die ze geleend hebben van een ander merk, kijk maar naar de deurklinken, die hebben
Anyway :
Ik heb recentelijk het medium Facebook ontdekt en kon het natuurlijk niet laten om een groep voor het Internationaal Register aan te maken ...
Klikken en allen daarheen dus !!!
Merciekes .
Haha, Alfa 90 populair? Dat is ie toch nooit geweest? En er zijn er nog te weinig voor iedereen. Op elke straathoek een Novanta zie ik niet zo snel gebeuren.In La Strada magazine staat een artikel over de ex Lukas de Vries en nu Aaldering 90 2.0 V6. Als de Novanta maar niet té populair gaat worden.