Eind goed al goed . Ga je de topictitel meteen ff aanpassen????
Je hebt gelijk, doe ik als ik de foto's gemaakt hebEind goed al goed . Ga je de topictitel meteen ff aanpassen????
Hadden wij ook. Eerst vonden wij hem ook niet mooi, het duurde even voordat met name ik dacht, "het valt eigenlijk best mee". De kleur doet ook veel. Zag hem toen een half jaar geleden in de kleur rood die wij nu ook krijgen, en met sportpakket dus rode grote remklauwen, en dan ook nog met grote 19" velgen. Op slag werden we verliefd!!Goeie keuze de mito met 155pk
Het is een auto die je steeds mooier gaat vinden, bij de eerste introductiefoto's vond ik het een lelijk ding, toen gezien bij de dealer en ik was opslag verliefd
Toen nog een paar keer bij de dealer geweest en de auto steeds mooier gaan vinden tot ik er ééntje gekocht heb
Nu na bijna een jaar Mito eigenaar te zijn vind ik de auto nog steeds mooier worden, het is een auto waar echt alles aan klopt, de voorkant lijkt vreemd met de schele koplampen maar als je het eens goed bekijkt zie dat het er door het vreemd uitzien eigenlijk prachtig uitziet, iets die ik bij het voor het eerst zien van de SZ ook had
Ik weet het, een totaal onnodige reply, maar ik moest het even kwijt
Veel succes met de Mito
19"? Waren die leverbaar voor de Mito? Binnenkort moet ik mijn GT JTD inruilen voor een Mito JTD, dacht dat 18" de max is.
Oeps ik denk dat mijn fantasie even ophol sloeg . je hebt namelijk helemaal gelijk!! Er zat 17" onder, we krijgen nu inderdaad 18"19"? Waren die leverbaar voor de Mito? Binnenkort moet ik mijn GT JTD inruilen voor een Mito JTD, dacht dat 18" de max is.
Ook mijn eerste bedenking. Maar die kunnen er gelukkig nog terug vanaf. Niet dat ik daar iets over te zeggen heb.De velgen