Ja, Michiel, hier is wat mis gegaan met mijn reactie. Ik kreeg de foto niet ge-upload en sloot het af (soms werkt het op onverklaarbare wijze niet met mijnalbum). Wist niet dat er toch iets op stond, dat was eigenlijk niet de bedoeling. Excuus jongens, als het kon haalde ik 'm er nog uit.
Maar goed: had dus moeten zijn (en nu wel met mijn album foto):
Dit is mijn nieuwe aanwinst, een Togi Giulietta SS in een bijzondere kleur, uit de periode eind jaren '70 - jaren '80 (te herkennen aan de zilver gespoten wielen). Nooit eerder gezien in deze kleur en ik ben er erg blij mee. Ik bezit daarmee 3 generaties Togi SS'en. Ik had al een hele vroege, zonder interieur en met meegegoten achterlichten, en een recente FongalTogi met interieur (ik bezit ook nog een kale koets die zo uit de matrijs komt, inclusief alle bramen, een leuke gadget en een hele echte Togi, maar die tel ik maar even niet mee).
Nu nog ooit eens de allereerste zonder bumpers en met gladde wielen maar die is zeer zeldzaam en heb ik slechts 1x aangeboden gezien toen ik net met Togi's begonnen was. Heb hem toen helaas laten lopen...
Helaas heb ik m'n nieuwe aanwinst niet tegen een klein prijsje, ik had veel concurrentie en heb uiteindelijk een stevige prijs betaald. Het liep op ebay 's nachts af, wat meestal gunstig is omdat er dan minder bieders zijn. In dit geval had 's avonds laat nog 1 persoon getracht me meerdere malen te overbieden en hij heeft daarmee de prijs behoorlijk opgestuwd. Komt ook nog eens een onbehoorlijke 27,- verzendkosten bij op, terwijl ik meestal niet meer betaal dan een euro of tien. Risico van het vak zullen we maar zeggen.
Koen