Beste Marcel,
Ik lees nu al geruime tijd jouw berichten en reacties daarop. Ook ik erger me wel een beetje aan de dikgedrukte tekst en/ of de tekst in hoofdletters, het leest net alsof jouw berichtje belangrijker zou zijn als de berichtjes van een ander.
Ik denk niet dat je het zo bedoelt maar zo komt het ( in ieder geval op mij) wel over. En de constante verwijzingen naar jouw website en bedrijf vind ik ook een beetje op het randje van de regels.
Jouw kennis van motoren en de Nord motor in het algemeen staan voor mij buiten kijf, jouw jarenlange ervaring hiermee en de vele overwinningen die behaald zijn met deze motoren spreken dan ook voor zich. Toch vind ik wel dat je soms wat kort door de bocht bent met mensen die er anders over denken. Ook zij hebben recht op hun mening en of ideeen over die zaken. Dat jij het daar niet mee eens hoeft te zijn is duidelijk, het zijn immers meningen. Maar probeer het je wat minder persoonlijk aan te trekken.
Als je besluit om hier niet meer te posten is dat jouw goed recht. persoonlijk zou ik het wel een verlies vinden maar dat is jouw eigen keuze.
En over dit topic; ik snap ook niet waar jij het ineens over hebt....
Het topic gaat over 10/11 oktober en jij begint ineens over "wellicht een mogelijkheid om te racen" waar jij niet aan mee mag doen met je T5... Dan vind ik het niet raar dat je reacties krijgt in de trant van wat Arie en Ron geschreven hebben.
Maar mijn raad aan jou is ; trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan! Daar schiet je niks mee op immers. Vergeet niet dat het heel makkelijk is om op een forum iets te typen terwijl dat in real-live waarschijnlijk nooit gezegd zou durven worden.
met vriendelijke groet, Remco
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.