is niet verchroomd, is rvs moet je maar eens diep genoeg knielen voor die van mij, kan je 't zien.... :spruitstuk van supersprint proberen te vinden een optie (is verchroomd)
owja, en SUPER!!!
kniel liever zo diep voor wat andersis niet verchroomd, is rvs moet je maar eens diep genoeg knielen voor die van mij, kan je 't zien.... :spruitstuk van supersprint proberen te vinden een optie (is verchroomd)
owja, en SUPER!!!
Mooi project Eric!! Respect!!Spruitstuk ligt al klaar ...... standaard ...... wordt voorzien van 1000°c verf ...... we zullen wel zien als deze erop blijft zitten ...... anders idd een rvs exemplaar eronder rammen ......
Maar wat met de middendemper ????? Monteren of niet ??????
Woesdag hebben we n belgie een feestdag, dus ontsteking en carbs maar eens deftig proberen af te stellen ......
Grts, Eric
hoe gaat dat met de viergastest? zit er aan te denken om mijn kat er tussenweg te halen maar...Mooi project Eric!! Respect!!Spruitstuk ligt al klaar ...... standaard ...... wordt voorzien van 1000°c verf ...... we zullen wel zien als deze erop blijft zitten ...... anders idd een rvs exemplaar eronder rammen ......
Maar wat met de middendemper ????? Monteren of niet ??????
Woesdag hebben we n belgie een feestdag, dus ontsteking en carbs maar eens deftig proberen af te stellen ......
Grts, Eric
En middendemper: als die Ansa einddemper niet al te luidruchtig is zou ik 'm er onder vandaan laten. Een Alfa geluidje hoeft niet zo veel gedempt te worden, vind ik. Zowel mijn 75 als GTA rijden zonder, hoewel daar nog wel de standaard eindempers op zitten. Nog wel....
Geen idee...ik rij zonder middendemper, maar met katjes. Tot nu toe.hoe gaat dat met de viergastest? zit er aan te denken om mijn kat er tussenweg te halen maar...