Het lijkt me aannemelijk dat de groene de oudste is. Je ziet wel vaker dat matrijzen naderhand vereenvoudigd worden.
misschien maar kort in productie geweest met die deuren?
Koen
Yvo: gewoon de treinenbeursen aflopen daar ligt de focus namelijk heel anders en koop je ongetwijfeld zo'n wagon voor een redelijke prijs.Met open deuren
By the way: ik doe, als Bertone verzamelaar en modeltreinenliefhebber een dubbele moord met een riek voor zo'n Rivarossi transporter met Bertjes......
Ik ga het bijna denken.. jammer dat ie niet in betere staat is dan
Wat de Polistil betreft: Misschien is de versie met gesloten deuren wel zeldzamer
Koen
Ralf heeft alle 11 modellen inmiddels verkocht (aan verzamelaars en winkeliers).Exclusiviteit heeft z'n prijs, dat blijkt maar weer. Op de site van Ramei staat desondanks al te lezen: "Sold out by pre-order"
- bedenk dat je bij het linken naar actuele eBay-veilingen en Marktplaats-aanbiedingen mogelijk anderen in het vaarwater zit die hopen op een voordelige aankoop.
- bedenk dat je bij het linken naar actuele eBay-veilingen en Marktplaats-aanbiedingen mogelijk anderen in het vaarwater zit die hopen op een voordelige aankoop.
Iets zegt me dat deze advertentie sowieso al door heel wat liefhebbers was opgemerkt
Vind ik ook...............plus dat deze meneer van de adv. heus wel weet wat hij in huis heeft............dus een koopje kan je echt wel vergeten,- bedenk dat je bij het linken naar actuele eBay-veilingen en Marktplaats-aanbiedingen mogelijk anderen in het vaarwater zit die hopen op een voordelige aankoop.Iets zegt me dat deze advertentie sowieso al door heel wat liefhebbers was opgemerkt
Eigenlijk is het ook raar. Voor de 1:1 Alfa's is er zelfs een speciale rubriek voor de spots, maar voor de schaalmodellen wordt het op prijs gesteld als je het voor je houdt. Dat is een beetje dubbel als je erover nadenkt, toch?
Het is niet meer dan een verzoek. Van mij persoonlijk, niet als moderator. En dus geen forum voorwaarde. De hoofdreden is dat ik graag wil voorkomen dat dit topic dat inmiddels het karakter van een databank heeft gekregen, verwatert door allerlei gespot-links (die na verloop van tijd dode links worden) en daarop oh en ah reacties. Áls je de spot toch graag wilt plaatsen, doe dat dan in de gespot-rubriek.Eigenlijk is het ook raar. Voor de 1:1 Alfa's is er zelfs een speciale rubriek voor de spots, maar voor de schaalmodellen wordt het op prijs gesteld als je het voor je houdt. Dat is een beetje dubbel als je erover nadenkt, toch?
Daar staat dan tegenover dat ze 'ons' wel mooi van een aantal erg leuke modellen voorzien tegen kleine prijsjes
Dat geeft wel aan wat de insteek van Hachette was: niet de weergave van de roemruchte Mille historie in miniaturen maar op een goedkope manier omzet draaien.