Kijk hier zit wat in in...............duidelijk statement en logisch als je het op zo'n manier bekijkt.Het is niet meer dan een verzoek. Van mij persoonlijk, niet als moderator. En dus geen forum voorwaarde. De hoofdreden is dat ik graag wil voorkomen dat dit topic dat inmiddels het karakter van een databank heeft gekregen, verwatert door allerlei gespot-links (die na verloop van tijd dode links worden) en daarop oh en ah reacties. Áls je de spot toch graag wilt plaatsen, doe dat dan in de gespot-rubriek.Eigenlijk is het ook raar. Voor de 1:1 Alfa's is er zelfs een speciale rubriek voor de spots, maar voor de schaalmodellen wordt het op prijs gesteld als je het voor je houdt. Dat is een beetje dubbel als je erover nadenkt, toch?
Maar misschien is er wat over te vertellen over zo'n spot. In dat geval: sla de afbeelding in je eigen photobucket-, mijnalbum-, etc. map op en voeg je eigen kennis (of vraag) toe in het bericht.
E.e.a. neemt niet weg dat bovenstaande spot uitermate interessant is.
They look much better on these pics. Less toy-ish I would say.
Laat ik het verhaal dan maar afsluiten met het aanbieden van m'n excuses, ik zal het nooooooit meer doenKijk hier zit wat in in...............duidelijk statement en logisch als je het op zo'n manier bekijkt.Het is niet meer dan een verzoek. Van mij persoonlijk, niet als moderator. En dus geen forum voorwaarde. De hoofdreden is dat ik graag wil voorkomen dat dit topic dat inmiddels het karakter van een databank heeft gekregen, verwatert door allerlei gespot-links (die na verloop van tijd dode links worden) en daarop oh en ah reacties. Áls je de spot toch graag wilt plaatsen, doe dat dan in de gespot-rubriek.Eigenlijk is het ook raar. Voor de 1:1 Alfa's is er zelfs een speciale rubriek voor de spots, maar voor de schaalmodellen wordt het op prijs gesteld als je het voor je houdt. Dat is een beetje dubbel als je erover nadenkt, toch?
Maar misschien is er wat over te vertellen over zo'n spot. In dat geval: sla de afbeelding in je eigen photobucket-, mijnalbum-, etc. map op en voeg je eigen kennis (of vraag) toe in het bericht.
E.e.a. neemt niet weg dat bovenstaande spot uitermate interessant is.
We weten allemaal dat we als verzamelaars op marktplaats en evil bay loeren naar mooie modellen voor onze verzameling,
Zo,n spot maakt dan ook niet zoveel meer uit.
Soms ben je de eerste en als de persoon accoord gaat heb je mazzel
Zoals ik vandeweek met mijn Politoys Giulia Ambulanza voor een tientje.........................
dit schijnt het vervolg te zijn op de serie, van 10 modellen/boeken . Mooie selectie in 1:24It's official the new collection Alfa Romeo 1/24 (100 years) in Italy:
http://www.automodellando.it/forum/topi ... hichpage=1
n. 1 AR Duetto 1600
n.2 AR Giulietta Sprint
n.3 AR Alfetta GTV
...