Frank155

Re: RE: Je kon erop wachten, racen wordt milieu "vriend

vr nov 13, 2009 13:47

<----- Ligt in een deuk! :D :shock:
Als je het mij vraagt etc etc etc...

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

RE: Je kon erop wachten, racen wordt milieu "vriendelij

vr nov 13, 2009 14:11

:lol: wat valt er te lachen? Ik ben idd geen wetenschapper, geloof niet in conspiracies wel in de goedgelovigheid en het totale onvermogen verder te denken dan de neus lang is van het overgrote merendeel van de mensheid, iets klopt er simpelweg niet in de hele discussie over global warming en daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben. Er word teveel en te hard geschreeuwd. De aarde warmt op daar doen we niks aan en zijn wij niet schuldig aan, het moet alleen niet aangegrepen en als waarheid verkocht worden dat het aan ons ligt en dat dat de reden is waarom we moeten veranderen waarmee we bezig zijn. We weten het simpelweg niet dat moet gewoon eens toegegeven worden. Maar daarmee dus niet gezegd dat we niet moeten veranderen, we moeten veranderen omdat het beter en gewoon vooruitgang is.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

vr nov 13, 2009 14:28

Al eens aan een politike carriere gedacht Pepijn :?: ;)
Verder frisse jan boeren fluitjes benadering :thumbs:
Huidige opzet heeft meer weg van een business om geld te genereren :?

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 13, 2009 14:44

:lol: :lol: :lol: Voor een carriere in de politiek kan ik niet goed genoeg liegen en ik zou geen serieus kamerdebat kunnen voeren zonder iedere keer te vragen of dit toch echt niet de opnames voor de nieuwe Monty Python film zijn. :lol: :lol: :lol:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

vr nov 13, 2009 15:05

LOL @ Pepijn

:jumping:

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Mathijs
Member
Member

vr nov 13, 2009 15:18

Mooi gezegd Pepijn :D En we hebben er inderdaad niet op de neus bijgezeten.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr nov 13, 2009 18:50

Chemisch gezien is ijzer en zuur niet echt een voor de hand liggende basis voor olie. Dinoplantenpap is dat toch een stuk meer. Ik heb het gevoel dat die Russische meneer wel eens in het rijtje thuis zou kunnen horen van de uitvinders van snake-oil en koude kernfusie.

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 13, 2009 19:34

Chemie weet ik niks vanaf geef ik eerlijk toe en uit de bergen informatie en honderden discussies die er gaande zijn is het moeilijk de goede informate te filteren. Het is al weer een tijdje geleden dat ik er over gelezen heb dus ik ben vanmiddag weer eens gaan zoeken.
Ze noemen het Abiotic oil. En is gewoon erg intressant om te lezen zoek er ook eens op zou ik zeggen. Het is als met de uitvinding van de trein, toen was men ervan overtuigd dat een mens bij snelheden boven de 50 kilometer per uur zou overlijden en danniet van de klap bij een ongeluk :wink: Ik ben misschien bovengemiddeld kritisch op sommige vlakken en sta gewoon open voor andere theorieen en sluit niets uit. Vaker is al gebleken dat enkelingen het bij het rechte eind hadden ipv de mainstream.

en om toch ontopic te blijven lol :lol: :lol: kom maar op met E85 lust m'n EVO ook met een remapje en andere injectoren makkelijk meer vermogen hehe

Andretti Molletti

vr nov 13, 2009 19:58

En nu weer racen ?

;)

ik heb net even aan mijn racer gesleuteld, maar waar is de global heating als je hem nodig hebt?

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 13, 2009 20:20

whaha veel biologisch geteelde bruine bonen eten kun je jezelf biologisch verantwoord verwarmen whaha :lol: :lol:

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

vr nov 13, 2009 20:56

met zoutzuur en ijzer olie na kunnen maken
Nee.

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 13, 2009 21:32

dat van zoutzuur en staal was een fransman: Louis Joseph Gay-Lussac

De russische wetenschapper was Dmitri Ivanovich Mendeleev, als ik wikipedia in deze moet geloven niet iemand die in het rijtje koude kernfusie thuishoort.

het blijft koffiedik kijken natuurlijk dat besef ik maar al te goed maar er word ook gerept over aanwijzingen dat olie ook op andere planeten voorkomt.

ErikGT

za nov 14, 2009 17:24

@pepijn
Wat een grote berg onzin! Hoezo zijn wij er nog niet lang genoeg om dit te weten?
Uit de bodem kunnen we zo de complete historie van het klimaat aflezen.

Dit soort 'feiten' is precies wat onze wereld kapot maakt. Steek die kop maar gewoon in het zand!

Andretti Molletti

za nov 14, 2009 20:53

@pepijn
Steek die kop maar gewoon in het zand!
Lekker vriendelijk weer :?

zullen we het hier over racen hebben en houden, dit soort kolder is er al zat in het cafe!!

RACEN, RACEN, RACEN!!
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op za nov 14, 2009 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

za nov 14, 2009 21:13

@pepijn
Steek die kop maar gewoon in het zand!
Lekker vriendelijk weer :?

zullen we het hier over racen hebben en houden, dit zoort kolder is er al zat in het cafe!!

RACEN, RACEN, RACEN!!

Nou Dré, trap dat ding aan dan de eerstvolgende testdag!!! :twisted:

Terug naar “Racen - Algemeen”