Ik ben al jaren beroepschauffeur en wij hebben al jaren met die controlemeuk te maken en zodoende aardig vindingrijk
Digitale tacho My Ass
Nee hoor, kijk maar naar het eclatante succes en de fraudebestendigheid van de OV-chipkaart. Oh nee, wacht even....Nee dat weten we nu wel.... daar zijn ze veel te dom voorDe overheid gaat n.l.niet het wiel opnieuw uitvinden,
Of recent, peterrrrr rrrrr de vries en de klpd hahahaNee hoor, kijk maar naar het eclatante succes en de fraudebestendigheid van de OV-chipkaart. Oh nee, wacht even....Nee dat weten we nu wel.... daar zijn ze veel te dom voorDe overheid gaat n.l.niet het wiel opnieuw uitvinden,
Wordt gelijk je klokkaart danEn hoe gaat het dan straks met een leaserd van de baas.. waarmee je overdag zakelijk rijd.. En daarna prive.. Ik werk niet altijd tot 17:00 uur precies.. soms 15:14 en dan weer 17:16 bv...
Hoe zit het dan met bijtelling.. leasebedrag weet ik het..
Voor benzine-auto's is de oplossing simpel:
reken maar dat ik technisch zal rebeleren en alle technische dwarsliggerijen openbaar zal maken
Dat is dan Den Haag.......... welke gesponsort word door..... jawel, de dubbel dwars genaaide Hollander"Houston we have a problem"