Hoi,
wij hebben er ook nog 2. Een Crosswagon uit 2005 en sinds 2 weken erbij een 156 1.8 sedan in Distinctive uitvoering in zilvergrijs. Zal binnenkort wat foto's maken.
Ciao,
Dennis
Klopt bij Prins gehaald, zoals de laatste 3 Alfa's van me.Gekocht bij Wim Prins? Blijft erg mooi hoor, zo'n zwarte GTA SW!
Greetz,
Bas
Bedankt Moderator. NOT!Zeg, stoppen nu, hoor!! Daar hebben we een apart topic voor!!
Mod-edit: Inderdaad, diverse berichten verwijderd. Voor discussie over tjoening svp hierboven genoemd topic gebruiken.
Bedankt Moderator. NOT!Zeg, stoppen nu, hoor!! Daar hebben we een apart topic voor!!
Mod-edit: Inderdaad, diverse berichten verwijderd. Voor discussie over tjoening svp hierboven genoemd topic gebruiken.
Ik vind dit echt onzin. Dit topic gaat over de 156, ook over rare varianten. Dus wat is er nu mis met enkele tuning plaatjes. Bovendien heb ik zelf initiatief genomen om dit topic op te zetten, en staan er al vanaf het begin allerlei links op de index pagina naar 156 gerelateerde onderwerpen. En waarom niet eerst overleg? Maar gewoon klakkeloos alles deleten? Het maakt mij zo niet erg enthousiast actief te zijn op het forum.
Jammer.
He Martijn,Bedankt Moderator. NOT!Zeg, stoppen nu, hoor!! Daar hebben we een apart topic voor!!
Ik vind dit echt onzin. Dit topic gaat over de 156, ook over rare varianten. Dus wat is er nu mis met enkele tuning plaatjes. Bovendien heb ik zelf initiatief genomen om dit topic op te zetten, en staan er al vanaf het begin allerlei links op de index pagina naar 156 gerelateerde onderwerpen. En waarom niet eerst overleg? Maar gewoon klakkeloos alles deleten? Het maakt mij zo niet erg enthousiast actief te zijn op het forum.
Jammer.
Ik hoop niet dat mijn reacties deze mod-reactie hebben opgeroepen!!! Smaak-gevoelige plaatjes en de daaruit voortvloeiende discussies of het gevoel van eensgezindheid over de mismaking van ons geliefde model horen naar mijn mening ook in dit topic thuis!!
Mijn verwijzing naar het Tjoening-topic was niet meer dan een politiek correcte manier om te zeggen dat deze upgrade's van de 156 niet mijn smaak zijn!
Zegveld, gewoon door posten!! Ik zit voorlopig met samengeknepen billen bij jouw berichten, maar kan er gelukkig ook smakelijk om lachen!
Maar goed, wat mij betreft einde discussie en ontopic maar weer....op zoek naar eigenaren en liefhebbers van de 156...
Ja, met kanarie gele bekleding zijn die olie-stokers ook niet meer waard...