Het begint een beetje te lopen. Heb alle nieuwe aanmeldingen meten in de lijst van de beginpost gezet.
Kan me echter niet voorstellen dan dit alles al is?

Leuk om al surfend je eigen auto tegen te komen.
Hier nog een paar foto's van mijn DR-10-04
Giulia 1600 ti met stuurversnelling en doorlopende voorbank.
Ze verkeert in zeer goede conditie, alleen het interieur begint ouderdomsverschijnselen te vertonen.
Klepdeksel is OK! Ti's hebben één enkel carb met erbovenop de luchtfilter en de luchtaanzuiging aan de passagierskant (LHD). Enkel de Super's hadden een klepdeksel met deuk (en twee dubbele carbs) tot aan november '68 (vermoed ik). Vanaf die datum de trommel zoals op bovenstaande foto.dan zit er in ieder geval het verkeerde luchtfilter op , en het verkeerde klepdeksel, of ik snap het ECHT niet meer. Het is wel de motor zonder boutjes op het klepdeksel, dus dat klopt, en de bekrachtiger, dat kan ook op een late TI. (niet op een vroege). Maar deze hoort volgens mij het luchtfilter aan de andere kant te hebben en een klepdeksel met 'deuk' .
Dubbele carbs en dat stuur zijn idd niet correct ... Wat 'Bella Donna' Elvira Ruocca ook mag beweren. Alfa Storico kan enkel vertellen wat de carrosseriekleur is, de kleur van het interieur is en op welke datum de Alfa gebouwd werd. In het beste geval of er een stalen schuifdak inzat, maar nooit zulke details over welke carbs en welk stuur ...Sterker nog, die dubbele carburateurs horen ook niet en dat stuur is ook helemaal fout!!
BTW,Elvira Ruocca vertelde dat de carburateurs en het stuur origineel geleverd zouden kunnen zijn omdat het een hele late ti is, met mogelijk Super kenmerken, maar ja, dat weten andere mensen vast veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Et Voila! Iedereen content!;)Ze rijdt heerlijk, heeft diverse concoursen gedaan en ik geniet ervan!
Dubbele carbs en dat stuur zijn idd niet correct ... Wat 'Bella Donna' Elvira Ruocca ook mag beweren. Alfa Storico kan enkel vertellen wat de carrosseriekleur is, de kleur van het interieur is en op welke datum de Alfa gebouwd werd. In het beste geval of er een stalen schuifdak inzat, maar nooit zulke details over welke carbs en welk stuur ...[quote="berlinista"
BTW,Elvira Ruocca vertelde dat de carburateurs en het stuur origineel geleverd zouden kunnen zijn omdat het een hele late ti is, met mogelijk Super kenmerken, maar ja, dat weten andere mensen vast veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.